کارگردان خلاق بازی Halo Infinite استودیو سازنده آن را ترک کرد

بازی Halo Infinite

تیم لانگو (Tim Longo) کارگردان خلاق بازی Halo Infinite از استودیو 343Industries جدا شد. لانگو همین وظیفه را در جریان ساخت بازی Halo 5 Guardians نیز برعهده داشته است.

به گزارش وبسایت کوتاکو، لانگو چند هفته پیش از آن که تصمیم بگیرد به صورت کلی از تیم سازنده Halo جدا شود با نقش متفاوتی در تیم تولید بازی مشغول فعالیت بود. به دنبال این موضوع شرکت مایکروسافت بیانیه‌ای منتشر کرد که ضمن آرزوی موفقیت برای ادامه راه لانگو، تغییرات ایجاد شده در استودیو 343Industries پس از جدایی کارگردان خلاق بازی Halo Infinite را ارائه می‌کند.

نقش و مسئولیت اعضای مختلف تیم سازنده به طور معمول تکامل پیدا می‌کند تا با سطح نیازهای بازی در جریان پروسه تولید هماهنگی داشته باشد. اخیرا دو تغییر در فرایند ساخت بازی Halo Infinite ایجاد شده است. تهیه‌کننده اجرایی ما یعنی مری السون (Mary Olson) به عنوان تهیه‌کننده ارشد منسوب شده تا رهبری توسعه بخش کمپین بازی را برعهده بگیرد و بدین طریق با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه‌اش در استودیو 343، به ساخت یک کمپین بزرگ و عالی برای طرفداران کمک کند.

به‌علاوه تیم لانگو به تازگی از تیم ما جدا شده است و ما از سال‌ها فعالیت و مشارکت ایشان در بازی‌ها، استودیو و فرنچایز Halo قدردانی می‌کنیم. ما برای آینده مسیر ایشان بهترین را آرزو می‌کنیم.

اکنون تولید و دید کلی نوآورانه بازی برعهده کریس لی (Chris Lee) رئیس استودیو تیم سازنده است.

چنین تغییراتی در پایان فرایند تولید یک بازی می‌تواند نگرانی‌ها و مشکلات خاصی را به وجود بیاورد. با این حال شرکت مایکروسافت مدعی شده که غیبت تیم لانگو تاثیری روی ساخت Halo Infinite نخواهد گذاشت و باید امیدوار بود که گفته آن‌ها درست از آب در بیاید. بازی مورد بحث برای پلتفرم‌های Xbox One، Xbox Scarlett و کامپیوترهای خانگی در حال توسعه بوده و قرار است سال آینده در تعطیلات انتهای سال منتشر شود.

خروج از نسخه موبایل