اطلاعات تازه ای درباره مد مولتی پلیر معرفی نشده Halo Infinite منتشر شد

بر طبق آخرین گزارشات منتشر شده،این حالت جدید که در حال حاضر با اسم رمز “Tatanka” شناخته می شود، هنوز چندین ماه با انتشار فاصله دارد و در واقع جامعه هدف آن بازیکنانی است که تاکنون علاقه زیادی به تجربه بخش مولتی پلیر سری هیلو نداشته اند.

همانطور که مایکروسافت و شرکت 343 Industries از همان ابتدای معرفی بازی Halo Infinite اذعان داشته اند،این بازی قرار است تا سالیان درازی با اپدیت ها و به روز رسانی های متعدد پشتیبانی شود و به همین دلیل، معرفی مد های جدید برای بخش چند تفره بازی مورد انتظار است.

آخرین شایعه‌ای که در این رابطه منتشر شده ادعا می‌کند که استودیوی  Certain Affinity که پیش از این گفته شده بود بر روی یک بازی نقش آفرینی جدید انحصاری برای ایکس باکس و به سبک Monster Hunter کار می‌کند،  بر روی یک حالت چند نفره جدید برای Halo Infinite نیز کار می‌کند. جز کوردن منتقد ویندوز سنترال، اخیراً گزارش مفصل تری در مورد همین موضوع منتشر کرده و اطلاعات بیشتری را ارائه کرده است.

به گفته کوردن، این حالت که در حال حاضر با نام رمز «تاتانکا» شناخته می‌شود، هنوز چند ماه با عرضه فاصله دارد و نسبت به سایر مد های بخش چندنفره Halo Infinite مانند Arena و Big Team Battle، «محبوب‌تر برای تازه واردان» خواهد بود. ظاهراً، این حالت سعی می‌کند بازیکنانی را جذب کند که معمولاً Halo بازی نمی‌کنند و تمایل دارند به تجربه بازی‌هایی مانند Call of Duty: Warzone، Apex Legends و Fortnite مشغول باشند. مشخص نیست که آیا این بدان معناست که این مد جدید یک حالت سبک بتل رویال است یا ببخشی متمرکز بر PvE، یا حتی ممکن است با یک چیز کاملاً جدید طرف باشیم.

کوردن همچنین ادعا می‌کند که حالت جدید به نوعی با مد فورج (که برای انتشار در سه ماهه دوم 2022 برنامه ریزی شده است) مرتبط خواهد بود و در آن محتوایی که بازیکن به اشتراک می گذارد بخشی حیاتی از تجربه این بخش به حساب می آید. ظاهراً لوازم و مهمات به دست آمده حاصل از پیشرفت در یخش چند نفره Halo Infinite نیز به این مد قابل انتقال خواهند بود.این در حالیست که گفته می شود این حالت سیستم پیشرفت جداگانه خود را نیز خواهد داشت.

البته همه این اطلاعات هنوز به طور رسمی تایید نشده است و به همین خاطر این احتمال وجود دارد که برخی جزئیات در نهایت تغییر کنند. در هر صورت، با توجه به تمرکز 343 Industries در حال حاضر بر روی محتوای فصل دوم بخش چند نفره بازی و اضافه شدن کوآپ به کمپین بازی (هر دو برای عرضه در 3 ماه آینده برنامه ریزی شده اند)، به نظر می رسد هنوز با اعلام خبری رسمی در مورد این حالت چندین ماهی فاصله داشته باشیم.

بازی Halo Infinite هم اکنون برای پلتفرم های Xbox Series X/S، Xbox One و PC در دسترس است.برای مشاهده نقد و بررسی آن بر روی این لینک کلیک کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گیم با بازی سنتر همراه باشید.

خروج از نسخه موبایل