بازی Hades به نینتندو سوئیچ می‌آید

در جریان نمایش Indie World اخیر، به‌طور رسمی اعلام شد که بازی Hades برای نینتدو سوئیج منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

استودیو Supergiant Games قصد دارد تا عنوان هیدیز را در پاییز امسال به نینتندو سوئیچ بیاورد. این بازی اکشن روگ لایک در حال حاضر به‌صورت Early Access بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس است. پیش‌تر اعلام شده بود که نسخه کامل Hades در نیمه دوم 2020 عرضه خواهد شد، اما علی‌رغم اینکه اکنون در نیمه دوم سال قرار داریم، سازندگان تابحال تاریخ دقیقی را مشخص نکرده‌اند.

عرضه شدن Hades بر روی Nintendo Switch به خودی خود برای بسیاری خبر خوشحال‌کننده‌ای به‌شمار می‌رود، اما سوپر جاینت یک قابلیت مهم را نیز در نظر گرفته که تجربه کاربران زیادی را بهبود می‌بخشد: قابلیت کراس-سیو. اگر برنامه دارید تا در داخل خانه با PC خود به تجربه این بازی بپردازید اما هنگامی که بیرون هستید دنباله بازی را با سوئیچ ادامه دهید، می‌توانید اینکار را انجام دهید.

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی پشتیبانی از کراس-سیو را بر روی نینتندو سوئیچ اعمال کرده، The Witcher 3 است و طرفداران امیدوارند تا بازی‌های بیشتری از این قابلیت پشتیبانی کنند. در هر صورت، نسخه Early Access بازی Hades هم‌اکنون بر روی PC در دسترس است و در پاییز امسال همراه با قابلیت کراس-سیو برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل