تهیه کننده سری Gran Turismo به دنبال بالا بردن فریم ریت است

در حال حاضر آینده سری Gran Turismo مشخص نیست اما به نظر می رسد عناوین بعدی این سری در زمینه فریم ریت پیشرفت های زیادی داشته باشند.

آقای Kazunori Yamauchi تهیه کننده سری بازی های Gran Turismo ، اخیرا در مصاحبه ای با وبسایت GTPlanet درباره آینده این فرنچایز صحبت کرد. به عقیده او رزولوشن 4K حتی بیش از نیاز این سری است ولی فریم ریت 60fps رظایت بخش نیست و او تصمیم دارد با استفاده از قدرت PlayStation 5 به 120fps و حتی 240fps برسد.

ما به جای اینکه در فریم ریت 60fps بمانیم و وضوح تصویر و رزولوشن را بالاتر ببریم،  بیشتر به پیشرفت در فریم ریت و رساندن آن به 120fps یا حتی 240fps علاقه مندیم. و من فکر می کنم این همان چیزی است که از این به بعد منجر به تغییر در تجربه ما خواهد شد.

Yamauchi همچنین راجع به میزان رشد قدرت کنسول های PlayStation از یک نسل در مقایسه با نسل قبلی آن، صحبت کرد. و به این اشاره کرد که ما دیگر شاهد جهش قدرت (و پیشرفت بازی ها)، مثل اختلافی که بین PlayStation 1 با PlayStation 2 وجود داشت، نخواهیم بود.

رفتن از PS1 به PS2 صد بار اختلاف، در کارایی و پرفورمنس بین این دونسل به وجود آورد. پیشرفتی که دیگر مشابهش امکان پذیر نیست.

بازی Gran Turismo Sport آخرین عنوان در سری Gran Turismo است که به صورت انحصاری برای PlayStation 4 عرضه شده و کماکان پشتیبانی از آن با انتشار محتواهای جدید، ادامه دارد.

خروج از نسخه موبایل