بازی Godfall نیازمند اتصال همیشگی به اینترنت است

بازی لوتر- اسلشر Godfall نیازمند اتصال ثابت به اینترنت است حتی اگر آن را در حالت تک‌نفره بر روی کنسول‌ پلی‌استیشن 5 یا رایانه‌ی شخصی بازی کنید. صفحه رسمی فروشگاه پلی‌استیشن بازی Godfall تأیید کرده است که این عنوان برای انجام بازی به اتصال مداوم اینترنت نیاز دارد و شما باید همیشه وارد سیستم شوید.

برچسب Online Play Required در سایت قابل مشاهده است. این همان علامتی است که در بازی هایی مانند Destiny و Fortnite نیز می‌توانید ببینید که برای دسترسی به امکانات بازی نیاز به اتصال مداوم به اینترنت دارید.

حساب رسمی توییتر Godfall نیز بعداً تأیید کرد که این عنوان برای انجام بازی به اتصال به اینترنت احتیاج دارد. این خبر چندان هم تعجب آور نیست چنانکه اکثر قریب به اتفاق بازی های مبتنی بر مکانیک غارت نیز به یک اتصال آنلاین همیشگی نیاز دارند: این امر به سازندگان امکان کنترل بیشتر را در جلوگیری از هک و سو استفاده که چرخ دنده اقتصادی آنها را از کار می‌اندازد، می‌دهد.

دلیل این امر این است که هر زمان که شما یک غنیمت بدست آورید، بازی برای اطمینان از عدم تقلب در سیستم، یک بررسی آنلاین انجام می دهد به این معنی که پیشرفت شخصیت و غیره در سمت سرور ذخیره می شود تا بازیکنان نتوانند فایل‌های ذخیره را تغییر دهند.

بازی Godfall در تاریخ 12 نوامبر از طریق پلتفرم اپیک گیمز استور برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. این بازی همچنین بسته به منطقه شما در تاریخ 12 یا 19 نوامبر برای کنسول ‌پلی‌استیشن عرضه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل