فروش اولیه بازی Ghost of Tsushima رکوردشکنی کرد

طبق اعلام شرکت Sony، افتتاحیه بازی Ghost of Tsushima با یک رکوردشکنی ویژه همراه بوده‌است. برای جزئیات بیشتر، با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Ghost of Tsushima

هفته گذشته بازی Ghost of Tsushima عرضه شد و طبق گفته سونی، این عنوان موفق شده تا رکورد جدیدی را در میان IPهای جدید PlayStation 4 به ثبت برساند. گوست آو سوشیما در سه روز اول عرضه خود، بیش از 2.4 میلیون نسخه فروخته که بدین سبب این عنوان بهترین عرضه را در بین IPهای جدید بازی‌های انحصاری سونی در نسل هشتم تجربه کرده‌است.

در کلام ساده‌تر، بازی Ghost of Tsushima موفق شده تا در سه روز اول عرضه خود، از سایر IPهای خلق شده جدید برای پلی استیشن 4 مانند Horizon Zero Dawn و Days Gone فروش بهتری را تجربه کند. توجه داشته‌باشید که در این آمار، عناوینی که دنباله و یا ریبوت مجموعه‌های از پیش خلق شده هستند (مانند Marvel’s Spider-Man و The Last of Us Part II) محاسبه نشده‌است.

استودیو Sucker Punch با به‌اتمام رساندن ساخته جدید خود پس از حدود 6 سال، هفته گذشته گوست او سوشیما را به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر کرد. شما می‌توانید بررسی بازی Ghost of Tsushima را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل