جم موبایل لجند و کمتر از 5 دقیقه فقط در اوریکس گیم بخر…

یکی از بازی‏های سبک موبا که توانسته غوغایی در صنعت گیم به پا کند، بازی موبایل لجند (Bang Bang) است. در این بازی، هدف بازیکنان نابودی برج‏های حریف، با استفاده از همکاری و به کارگیری استراتژی‌های جنگی مناسب است. دانلود بازی موبایل لجند رایگان است اما برای ارتقاء سطح بازی نیاز به خریدهای درون برنامه‏ای دارید. برای دستیابی به همه امکانات و آیتم‏های غیر رایگان در بازی نیاز به خرید دایموند یا جم موبایل لجند دارید. با خرید GEM Mobile Legends، می‏توانید کاراکتر خود را با خرید لباس‏ها، اسکین‏ها و اسلحه‏های پیشرفته ارتقاء بخشید. شما می‏توانید خرید جم موبایل لجند را با قیمت ارزان، تنها از فروشگاه معتبر ORIXGAME تهیه نمایید. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

کاربردهای خرید دایموند موبایل لجند

با خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم و تحویل آن در کمتر از 5 دقیقه می‏توانید، قهرمان بازی خود را با خرید سلاح‏ها و اسکین‏های جذاب قوی و متمایز کنید. از طرفی امکان باز شدن قفل هیروها و خرید کاراکتر های خاص در بازی برای شما فراهم می‏شود. همچنین می‏توانید با شرکت در ایونت‏ها و ماموریت‏های بازی موبایل لجند و اتمام ماموریت‏ها به جوایز ارزشمندی دست پیدا کنید، و با خرید آیتم‏هایی مانند Battle Point و Magic Dust سرعت هیروها را افزایش دهید. در فروشگاه اوریکس گیم، علاوه بر جم موبایل لجند، می‏توانید برای خرید یوسی و یا طرفداران بازی پابجی نیواستیت نیز برای خرید انسی پابجی نیو استیت اقدام کرده و تمامی این محصولات را در بسته‏های متنوع و با تضمین کمترین قیمت تهیه نمایید.

روش‏های خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم

در فروشگاه اوریکس گیم، خرید الماس موبایل لجند با قیمت ارزان و ارسال سریع (کمتر از 5 دقیقه) تنها با آیدی عددی و زون آیدی بازی صورت می‏گیرد. شما باید اطلاعات خواسته شد را در کادر مربوطه به درستی وارد کنید و پس از تکمیل خرید در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. با مراجعه به سایت می‏توانید به لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام و ایتا و روبیکا دسترسی داشته و با دنبال کردن این صفحات، از تخفیفات و آفرهای فوق‏العاده جذاب آن‏ها برخوردار شوید.

خرید پک هفتگی موبایل لجند با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم

یک اشتراک پرطرفدار و بسیار مقرون به صرفه و کاربردی در بازی موبایل لجند، خرید ویکلی پس موبایل لجند می‏باشد، که بلافاصله بعد از فعالسازی ، 80 جم وارد اکانت شما شده و روزانه به مدت 7 روز می‏توانید 20 جم را کالکت کنید که در مجموع یک هفته 220 الماس به دست می‏آورید. شما می‏توانید تا 10 پک را یکجا در بازی خود فعال کنید و همان ابتدا 820 جم را دریافت کنید.

دلایل معتبر بودن فروشگاه اوریکس گیم


هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

خروج از نسخه موبایل