راد فرگوسن می گوید به خاطر اختلاف های ابتکاری بازی مافیا 3 را ترک کرد

بازی mafia 3

رئیس استودیوی Gears of War آقای راد فرگوسن (Rod Fergusson) نقش های زیادی را در صنعت بازی سازی به عهده گرفته است، اما به نظر می رسد او خانه ی خود را در The Coalition (استودیو ی سازنده برخی عناوین Gears of War) یافته است، او با گفت و گویی در یک مراسم، درباره تجربه هایش در استودیو های مختلف، نحوه کار بر روی یکی از پروژه های قدیمی اش (Mafia 3) را برای ما روشن تر کرده است.

 آقای فرگوسن با گفت و گویی در مراسم PAX South، توضیح می دهد چگونه از شغلی به شغل دیگر عبور می کند و از جایگاهش در کمک به اتمام رساندن بازی BioShock Infinite تا احداث یک استودیوی جدید زیر چتر شرکت 2K، می گوید.

راد فرگوسن گفت:

من توانستم به تاسیس یک استودیوی جدید کمک، و کار بر روی یک بازی جدید را شروع کنم. هرگز آن را به اتمام نرساندم ولی آن استدیو، تبدیل به Hangar 13 و آن بازی تبدیل به Mafia 3 شد. دلیل این که آن را تمام نکردم، فقط به خاطر این بود که با مدیر ارشد در آنجا اختلاف نظر های ابتکاری (creative differences) داشتم. من ایده های دیگری برای این بازی و استودیو داشتم، که با کار هایی که مدیر ارشد می خواست انجام دهد تطبیق نداشت، پس بار دیگر، برای دومین بار در عمرم، خودم را از بند رها کردم.

این اتفاقات در سال 2013 جریان داشت و در سال بعدی، او نقش جدیدی را در استودیوی The Coalition بر عهده گرفت و بازی Mafia 3 در سال 2016، با نقد های نه چندان قوی، عرضه شد.

خروج از نسخه موبایل