Gamescom 2019: از گیم‌پلی بازی Need For Speed: Heat رونمایی شد

گیم‌پلی نسخۀ جدید سری «نید فور اسپید» ، یعنی عنوان Need For Speed: Heat در افتتاحیۀ نمایشگاه Gamescom 2019 نمایش داده شد و در آن شاهد نبرد قدیمی پلیس‌ها در مقابل ماشین‌ها بودیم.

Riley Cooper کارگردان بازی Need For Speed: Heat از استودیوی Ghost Games بر روی صحنه آمد و وجود مسابقات شهری و چالش‌های مختلف به همراه پلیس را در این عنوان تایید کرد. رانندگان می‌توانند در خیابان شهرت بدست آورند ، در حالیکه باید با پلیس‌هایی که سعی در کنترل آن‌ها دارند، دست و پنجه نرم کنند.

عنوان Need For Speed: Heat جدیدترین نسخه از سری طولانی مدت Need For Speed است که بار دیگر توسط استودیوی Ghost Games در دست ساخت قرار دارد. این استودیو در سال 2017 بازی Need For Speed: Payback را بعنوان آخرین نسخه از این سری روانه بازار کرد اما نتوانست بازخوردهای خوبی را کسب کند. اما گویا اینبار قصد دارد تا عنوانی را در خور نام Need For Speed عرضه کند و طرفداران قدیمی این سری را راضی و در عین حال طرفداران جدیدی هم به این مجموعه اضافه کند.

در تریلری که در افتتاحیۀ نمایشگاه سالانۀ Gamescom از نسخۀ HEAT به نمایش درآمد در نگاه اول شاهد پیشرفت چشمگیری در جلوه‌های بصری هستیم. داستان بازی در خیابان‌های شهر Palm City از توابع Miami روایت می‌شود و بازیباز در این شهر، با رقابت در مسابقات مختلف قصد دارد تا شهرت زیادی را بدست آورد. در عنوان Need For Speed: Heat تجربۀ مسابقات در روز و شب را خواهید داشت و تنوع زیادی در این مسابقات وجود دارد. پلیس‌ها کنترل خیابان‌ها را در دست دارند و در صورتیکه سرعت شما بیش از حد مجاز باشد، سعی در کنترل شما را دارند؛ اما در شب مسابقاتی با نام Speed hunters Showdown برگزار می‌شود که در این مسابقات پلیس‌ها از شرایط قوی‌تری برخوردار هستند.

هنگامی هوا تاریک می‌شود گروه‌های مسابقات غیرقانونی فعالیت خود را آغاز می‌کنند و شما در آن‌ها شرکت خواهید کرد. با پیروزی در هر مسابقه پاداشی را بدست خواهید آورد که از آن می‌توانید در ارتقای ماشین خود، برای مسابقات بعدی استفاده کنید. ناگفته نماند که ارتقای سطح شما باعث می‌شود تا پلیس‌‌های قوی‌تری که به هیچ وجه متوقف نمی‌شوند و همچنین هلیکوپترهای پلیس وارد میدان شوند. گویا بازیباز در این عنوان درگیری زیادی با پلیس داشته باشد. پلیس در بازی قانون را اجرا می‌کند اما در طی روز خیلی تهاجمی نخواهند بود.

در بازی Need For Speed: Heat چرخۀ شب و روز وجود ندارد و شما زمانیکه سایر مسابقه‌دهندگان آماده باشند، می‌توانید وارد مسابقات شبانه شوید. شخصی‌سازی‌های زیادی هم در این بازی در نظر گرفته شده است، بگونه‌ای که تقریبا برای تمام قطعات ماشین قابلیت شخصی‌سازی وجود دارد. همچنین برای رانندۀ ماشین هم شخصی‌سازی‌هایی در نظر گرفته شده که در این زمینه می‌توان به تغییر لباس ، کفش و بصورت کلی استایل راننده اشاره کرد. جهان بازی باز است و آیتم‌های جمع کردنی و چالش‌های زیادی در سرتاسر نقشه وجود دارد که می‌توانید آنها را بدست آورید. در نمایش بازی همچنین شاهد انتخاب ماشین‌های مختلف و اعمال تغییرات بسیاری بر روی آنها در گاراژ بودیم. ناگفته نماند که بازیباز در صورت فرار از دست پلیس‌ها می‌تواند وارد گاراژ شود.

نرم افزار مخصوصی هم برای بازی Need For Speed: Heat طراحی شده است که کاربران دستگاه‌های هوشمند Android و iOS با نصب آن می‌توانند شخصی‌سازی‌های مدنظر خود را طراحی کرده و به بازی اصلی منتقل نمایند. در بازی Need For Speed: Heat کلیۀ مسابقات و چالش‌ها از ابتدا در دسترس خواهد بود همچنین شما می‌توانید بصورت چندنفره هم به رقابت بپردازید.

بازی Need For Speed: Heat در تاریخ 8 November (جمعه هفده آبان 1398) برای پلتفرم‌های PlayStation 4 ، PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل