منتظر معرفی ساخته جدید سازندگان بازی SOMA باشید

سازندگان بازی SOMA

سازندگان بازی SOMA و بازی Amnesia در استودیو Frictional Games تیزر بسیار مرموز و مبهمی را به نمایش در آورده‌اند که ظاهرا به رونمایی از بازی جدید آن‌ها اشاره می‌کند.

سایت استودیو مذکور برای رونمایی از بازی‌های جدید که NextFrictionalGame نامیده می‌شود طی 24 ساعت گذشته بالا آمده و چراغ چشمک‌زن کوچکی را در مرکز یک صفحه تیره به نمایش گذاشته است. این تصویر درون یک حلقه 4 ثانیه‌ای قرار گرفته و در حال حاضر امکان کلیلک کردن روی آن نیز وجود ندارد. بدین ترتیب اکنون نمی‌توان جزئیاتی از آن متوجه شد.

باید توجه کرد این چنین بازاریابی اسرارآمیزی مخصوص استودیو Frictional Games است. برای مثال معرفی بازی Amnesia: A Machine For Pigs به واسطه یک بازی Alternate Reality Game صورت گرفت که شامل تصاویر گوگل‌مپ و کد جستجو وبسایت‌ها می‌شد. یا عنوان SOMA قبل از انتشار در سال 2015 دارای تریلرها و سرنخ‌های متفاوت بسیاری می‌شد. سازندگان بازی SOMA پس از موفقیت ساخته آخرشان روی دو پروژه مشغول به کار بوده که یکی از آن‌ها را به صورت “ترس در طبیعت” توصیف کرده و دیگری هم در مورد “به دست آوردن درک مفاهیم متفاوت” توسط پلیرها است. با این حال پروژه اول مدت زمان بیشتری است که در حال تولید قرار دارد.

فاصله چهار ساله از زمان انتشار SOMA بیشترین زمانی است که تاکنون میان ساخته‌های این استودیو به وجود آمده است. موفقیت کیفی و تجاری آثار قبلی این توسعه‌دهنده موجب شده تا انتظار زیادی پیرامون ساخته جدید آن‌ها به وجود بیاید. ناگفته نماند چنان‌چه تاکنون عناوین این استودیو را تجربه کردید بازی SOMA با قیمت 4 دلار و بازی Amnesia و دنباله آن هر کدام با قیمت 2 دلار در حراج زمستانه استیم در دسترس قرار دارند.

خروج از نسخه موبایل