تهیه‌کننده سابق راکستار، بیش از 40 میلیون دلار برای ساخت بازی جهان باز Everywhere جمع‌آوری کرد

تهیه‌ کننده‌ی سابق بازی GTA ، لزلی بنزیس مبلغ 40.8 میلیون دلار برای باز علمی – تخیلی و جهان باز خود Everywhere جمع‌آوری کرده است. به گزارش روزنامه تلگراف، استودیوی بنزیس به نام بیلد – راکت – بوی موفق به جذب سرمایه برای بازی جدید خود از منابع مختلف شده است که بخشی از آن از طرف یک شرکت چینی به نام نت‌ایز است که اخیراً سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در صنعت بازی‌سازی انجام داده است.

بنزیس تا سال 2016 بر روی سری Grand Theft Auto  در راکستار نورس کار کرد، زمانی که وی شرکت را ترک کرد ، علیه استودیو و شرکت مادر آن تیک – تو شکایت کرد و خواستار 150 میلیون دلار از حق امتیاز پرداخت نشده‌ی خود شد، با اینکه این پروند قضایی بسیار آشفته بود اما سرانجام در سال 2019 خاتمه یافت.

بازی Everywhere خیلی متفاوت از هر بازی است که بنزیس تا به حال بر روی آن کارکرده است. وی در مصاحبه‌‌ای با سایت ونچربیت در سال 2017 در مورد این بازی گفت:

Everywhere شامل بسیاری از مکانیک‌های قدیمی در بازی‌ها است اما ما به دنبال ساخت چیزی هستیم که از همه جا الهام گرفته باشد. بازیکنان دارند باهوش‌تر می‌شوند و سطح انتظارشان از بازی‌ها بیشتر شده است و ما می‌خواهیم بازیکنان آزادی واقعی را که در دنیای واقعی خود دارند به همان شکلی که در بازی می‌خواهند داشته باشند. هدف ما ارائه‌ی مد‌ها و سبک‌های بسیار متنوع بازی است که نه تنها روایت‌گر داستان‌‌های ما است بلکه بازیکنان را قادر می‌کند تا با هویت و ماجرا‌جویی‌هایی که آنها بیشتر می خواهند کشف کنند، زندگی کنند.

مدتی‌ کوتاهی می‌شود که دیگر اخباری جدیدی از این بازی منتشر نشده و وضعیت عنوان آن هنوز نامشخص باقی مانده اگرچه با افزایش این بودجه‌ی جدید مشخص است که بازی به صورت فعال در حال ساخت است.

بنزیس استودیوی بیلد – راکت – بوی را در سال 2017 به همراه کارکنان قبلی راکستار، متیو اسمیت ( طراح ارشد صداگذاری) و کالین انت‌ویسل ( برنامه‌نویس ارشد دوربین) تأسیس کرد.

خروج از نسخه موبایل