سازندگان بازی God of War به استودیو The Initiative ملحق شدند

بازی God of War

به دنبال خرید استودیوهای مختلف توسط شرکت مایکروسافت و برند Xbox، اکنون تعدادی از سازندگان بازی God of War به استودیو The Initiative که استودیو تازه تاسیس مایکروسافت به شمار می‌رود اضافه شدند.

جدیدترین اعضای اضافه شده به استودیو مورد بحث ایان میلر (Ian Miller)، کریس اونیل (Chris O’Neill) و ری یومنس هستند که براساس پروفایل آن‌ها در لینکداین، همگی جزو طراحان مراحل God of War به شمار می‌روند. به‌علاوه ناگفته نماند که میلر و یومنس در استودیو Crystal Dynamics روی فرنچایز Tomb Raider کار کرده‌اند. طراح ارشد استودیو Motive و Naughty Dog یعنی رایان رابرت (Robert Ryan) هم اخیرا به استودیو فرست پارتی مایکروسافت اضافه شده است.

در کنار این استخدام‌های جدید، فیونا چربک (Fiona Cherbak) مدیر خرید سابق استودیوهای جهانی سونی به Xbox  ملحق شده تا به آن‌ها در گسترش نمونه کاری استودیو‌های‌شان کمک کند. ناگفته نماند کارگردان بازی دنیل نیوبرگر (Daniel Neuburger) که سابقه کار روی Tomb Raider را داشته، طراح ارشد درو موری (Drew Murrey) که روی بازی Sunset Overdrive کار کرده و مدیر تولید استودیو برایان وسترگارد (Brian Westergaard) که روی God of War کار کرده، همگی جزو افرادی هستند که به استودیو The Initiative محلق شده‌اند.

براساس اطلاعات پروفایل لینکداین استودیو The Initiative، این توسعه‌دهنده هم‌اکنون 30 کارمند داشته و برای 15 موقعیت شغلی نظیر کارگردان هنری، نویسنده ارشد و تهیه‌کننده ارشد به دنبال استخدام افراد جدید است. اگرچه تاکنون مشخص نشده این استودیو در حال کار روی چه پروژه‌ای است اما با توجه به سابقه کارمندانی که استخدام کرده به نظر می‌رسد با یک اثر سوم شخص رو به رو خواهیم بود.

خروج از نسخه موبایل