عنوان «Final Fantasy XV» در طول سال ۲۰۱۹ نیز محتویات بیشتری دریافت خواهد کرد

بر اساس مصاحبه‌های اخیر کارگردان عنوان «Final Fantasy XV» با رسانه‌های متفاوت این عنوان در سال ۲۰۱۹ نیز از نظر محتوا پشتیبانی خواهد شد.

در دسامبر سال ۲۰۱۶ پس از مدت‌ها انتظار بالاخره نسخه‌ی جدید از سری اصلی و شماره‌دار عنوان «Final Fantasy» منتشر شد. با این حال یکی از ایراداتی که متوجه این عنوان بود بخش داستان و نواقص آن بود. کمپانی «Square Enix» تلاش کرد با انتشار محتویات داستانی به صورت قسمت‌هایی مربوط به شخصیت‌های این بازی، بخش داستان بازی را بهبود ببخشد. حال بر اساس مصاحبه‌ی جدید کارگردان این عنوان آقای «Hajime Tabata» عنوان «Final Fantasy XV» محتویات داستانی بیشتری به صورت ۴ قسمت دیگر برای شخصیت‌های بازی در سال ۲۰۱۹ دریافت خواهد کرد که هدف آن «کامل کردن دنیای Final Fantasy XV» خواهد بود.

اطلاعات به دست آمده از مصاحبه با وبسایت «4Gamer» :

اطلاعات دیگری نیز از مصاحبه با مجله‌ی «Famitsu» به دست آمده است :

عنوان «Final Fantasy XV» در دسامبر سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های «PS4» و «Xbox One» منتشر شد. نسخه‌ی «Final Fantasy XV : Pocket Edition» در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۸ برای سیستم عامل‌های «Android» و «IOS» عرضه شد. همچنین انتشار این عنوان برای رایانه‌های شخصی در تاریخ ۶ مارچ سال جاری (۱۵ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.

خروج از نسخه موبایل