محتوای داستانی جدیدی برای بازی Final Fantasy 11 معرفی شد

در حالی که 18 سال از عرضه بازی Final Fantasy 11 می‌گذرد، شرکت Square Enix قصد دارد تا محتوای داستانی جدیدی را برای این عنوان عرضه کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

با محبوبیت بالای Final Fantasy 14، ممکن است برخی از طرفداران دیگر ساخته MMO اسکوئر اینکس یعنی Final Fantasy 11 را از یاد ببرند. اما به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان هنوز این عنوان را فراموش نکرده‌اند، چرا که به‌تازگی محتوای داستانی بزرگی برای فاینال فانتزی 11 معرفی شده‌است.

به گفته آقای Akihiko Matsui (تهیه‌کننده بازی) محتوای جدید یک بروزرسانی کوچک نبوده و از بسیاری از آپدیت‌های قبلی بزرگ‌تر خواهد بود: ” محتوای جدید به بخشی از Vana’ diel می‌پردازد که قبل از این هیچ‌وقت مورد توجه قرار نگرفته بود.” البته او در ادامه متذکر شد که محتوای جدید، تنها برای کاربرانی در دسترس قرار می‌گیرد که محتوای Rhapsodies of Vana’diel را به‌اتمام رسانده باشند.

جدا از خط داستانی جدید، آپدیت مذکور تغییراتی را نیز به‌همراه خود می‌آورد که تهیه‌کننده بازی کمی در مورد آن‌ها صحبت کرد. اول از همه، بخش Beastmaster بهبودهایی را به‌خود خواهد دید که هماهنگی بین بازیکنان و حیوانات را ارتقا می‌بخشد. همچنین، Objectiveهای ماهانه نیز دچار تغییراتی خواهند شد و گفته شده که بازیکنان می‌توانند با دشمنان تازه‌ای که به بازی افزوده می‌شوند، به مبارزه بپردازند.

از آخرین بار که محتوای بزرگی برای این بازی عرضه شده بود حدود 5 سال می‌گذرد. محتوای داستانی جدید Final Fantasy 11 تا پایان ماه آگوست منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل