نمایش گیمپلی بازی Far Cry 6 برای همین هفته تأیید شد

پس از شایعاتی که اخیرا در چند وقت اخیر مطرح شده بود، یوبیسافت رسما تأیید کرد که گیمپلی بازی Far Cry 6 را در جمعه همین هفته نمایش خواهد داد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Ubisoft این خبر را با انتشار تیزر کوتاهی از بازی اعلام کرده است. اولین نمایش گیمپلی بازی به‌طور دقیق‌تر در تاریخ 28 می (7 خرداد)، ساعت 21:00 از طریق کانال رسمی یوبیسافت بر روی یوتیوب پخش خواهد شد. جزئیات و طول این نمایش در حال حاضر نامشخص است.

در ابتدا قرار بود که فار کرای 6 در ماه مارچ امسال (2 ماه پیش) عرضه شود، اما یوبیسافت تاریخ عرضه بازی را عقب‌تر انداخت. پس از آن، شاهد انتشار اطلاعات چندانی از Far Cry 6 نبودیم. البته می‌دانیم یوبیسافت تأیید کرده که این عنوان تا قبل از مارچ سال 2022 یعنی کمتر از یک سال دیگر عرضه خواهد شد.

بازی Far Cry 6 در کنار رایانه‌های شخصی، به‌صورت بین نسلی برای کنسول‌های  پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و همچنین گوگل استیدیا منتشر می‌شود. شایان ذکر است که چند هفته دیگر رویداد Ubisoft Forward نیز در اولین روز از شروع E3 یعنی تاریخ 22 خرداد برگزار می‌شود و ممکن در آنجا نیز شاهد نمایش دیگری از بازی باشیم.

خروج از نسخه موبایل