بازی FAR: Changing Tides تا اوایل 2022 تأخیر خورد

بازی FAR: Changing Tides که ابتدا چند ماه پیش معرفی شده بود، نمایش جدیدی دریافت کرده که در آن اعلام شده تاریخ عرضه بازی تا اوایل سال 2022 به تعویق افتاده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Okomotive این خبر را در نمایش اخیر Nintendo Indie World منتشر کرد. بازی FAR: Changing Tides، دنباله‌ای بر عنوان تحسین‌شده Far: Lone Sails به‌شمار می‌آید که در همان جهان آخرالزمانی جریان دارد، اما گفته شده بازیکنان بدون تجربه نسخه اول نیز می‌توانند از این دنباله لذت ببرند.

بازی یک عنوان ساید-اسکرولینگ است که در آن قهرمانی به‌نام Toe را کنترل می‌کنید. در حالی که نسخه اول شما را به سرزمینی خشک می‌برد، در FAR: Changing Tides آب دنیای بازی را فرا گرفته و بازیکن باید با استفاده از یک کشتی به کاوش بپردازد. در حین عبور از میان خرابه‌های یک جامعه سقوط کرده، بازی داستانی احساسی را روایت خواهد کرد.

بازی FAR: Changing Tides که ابتدا برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اکنون تا سال 2022 تأخیر خورده و برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شود.

خروج از نسخه موبایل