«Eidos Montreal» در حال ساخت و همکاری برای تولید 3 بازی است

بنا بر مصاحبه‌‌ای که ریاست استودیو «Eidos Montreal»، آقای «David Anfossi» با سایت «Venture Beat» انجام داده است، این استودیو در حال ساخت و همکاری جهت ساخت 3 عنوان است.

اصلی‌ترین عنوانی که استودیو بر روی آن کار می‌کند، «Shadow of the Tomb Raider» بوده که بخش عمده‌ای از 500 کارمند استودیو به صورت تمام وقت در حال کار کردن بر روی آن هستند. «Avengers» عنوان دیگری است که این استودیو در ساخت آن با «Crystal Dynamics» همکاری کرده و 50 نفر از اعضا در تولید این عنوان به Crystal Dynamics کمک می‌کنند. دیگر عنوانی که استودیو بر روی آن کار می‌کند هنوز معرفی نشده و در حال حاضر در مراحل اولیه تولید قرار دارد ولی بر طبق شایعات، این بازی بر اساس دنیای «Guardians of the Galaxy» ساخته خواهد شد.

بنا بر صحبت‌های Anfossi، این استودیو فعلا برنامه‌ای جهت ساخت نسخه جدیدی از سری «Deus Ex» ندارد ولی با توجه به اهمیت بالای این عنوان، هنگامی که بتوانند به کیفیت بالایی برای طراحی شماره جدیدی از بازی برسند، آن را خواهند ساخت. در این مصاحبه اطلاعات تازه‌ای نیز از Shadow of the Tomb Raider مشخص شده و وظیفه نگارش داستان بازی، بر عهده Eidos Montreal است. همچنین در هنگام عرضه، بخش مولتی‌پلیر وجود نخواهد داشت، هر چند همانند نسخه قبل، بخش Co-op به همراه محتوای قابل دانلود، عرضه خواهد شد. David Anfossi به طرفداران این سری اعلام کرده که آن‌ها می‌دانند نسخه قبل به اندازه نسخه ریبوت برای بازیکنان خوشحال کننده نبوده و قصد دارند علاوه بر بهبود بازی در تمام بخش‌ها، پازل‌های دیوانه‌وار و بزرگی را نیز به شماره جدید اضافه نمایند. به نظر می‌آید همایش E3 امسال، محل نمایش کاملی از بازی بوده و باید دید Shadow of the Tomb Raider تا چه حد می‌تواند برای بازیکنان راضی کننده باشد.

خروج از نسخه موبایل