گزارش: EA به‌دنبال خرید Codemasters با قیمت 725 میلیون پوند

طبق گزارش جدیدی که از سوی اسکای نیوز منتشر گشته، شرکت EA در آخرین لحظات با کدمسترز وارد مذاکره شده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

چند وقت پیش بود که شرکت Take-Two به‌صورت رسمی از علاقه‌مندی خود به خرید استودیو Codemasters خبر داده بود. به‌نظر می‌رسید قطعی شدن این قرارداد (با رقم 750 میلیون پوند) در مراحل پایانی خود بود، اما ورود کردن EA به این ماجرا در لحظات پایانی اوضاع را پیچیده‌تر کرده است.

اسکای نیوز به‌تازگی مدعی شده که EA با یک پیشنهاد 725 میلیون پوندی قصد تصاحب کدمسترز را دارد. گفته شده این خبر در روز دوشنبه به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. هنوز مشخص نیست که کدمسترز به چه سمتی خواهد رفت، اما اگر این شرکت پیشنهاد EA را ارزشمندتر ببیند، ممکن است پیشنهادات دیگر را رد کند. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار صاحبان IPهایی مثل F1، Dirt و Project Cars خواهد بود.

شایان ذکر است که EA نیز پیش‌تر به علاقه‌مندی خود نسبت به خرید استودیوهای بیشتر اشاره کرده بود. حتی شایعاتی وجود داشت که در نقطه‌ای، این شرکت در آستانه خرید WB Games بوده اما در نهایت توافقی حاصل نشده است. البته که با این وجود، ورود ناگهانی EA به معامله بین Take-Two و Codemasters همچنان باعث تعجب افراد زیادی خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل