اضافه شدن بازی‌های EA Play به Xbox Game Pass بر روی رایانه‌های شخصی تا 2021 تأخیر خورد

به‌تازگی اعلام شده که کاربران PC باید برای اضافه شدن بازی‌های EA Play به سرویس Xbox Game Pass مدت زمان بیشتری را صبر کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

ایکس باکس گیم پس یک سرویس استثنائی و باارزش برای کاربران کنسولی ایکس باکس، رایانه‌های شخصی و حتی تلفن‌های همراه به‌شمار می‌رود. در ماه سپتامبر امسال، شرکت Microsoft اعلام کرد که بازی‌های EA Play بدون هزینه اضافه به سرویس Xbox Game Pass Ultimate و مشترکان گیم پس بر روی PC اضافه می‌شود.

در حالی که کاربران کنسولی هم‌اکنون می‌توانند عناوین EA Play را از طریق گیم پس تجربه کنند، ساعاتی پیش مایکروسافت اعلام کرد که اضافه شدن EA Play به گیم پس بر روی PC تا سال 2021 به تعویق افتاده است:

“ما این همکاری را به‌دلیل اینکه الکترونیک آرتز به‌اندازه ما بابت کمک کردن افراد و جامعه کاربری در جهت پیدان کردن بازی‌های عالی مشتاق است، انجام دادیم. ما می‌دانستیم که می‌توانیم با همکاری یکدیگر تجربه‌ای عالی را برای مشترکان ارائه دهیم. به‌منظور عملی کردن چنین چیزی، ما به زمان بیشتری برای ارائه تجربه Xbox Game Pass نیاز داریم.”

در حال حاضر علت دقیق این تأخیر بجز آنچه که گفته شد مشخص نیست. طبق گفته مایکروسافت، اطلاعات بیشتری در خصوص این موضوع در اوایل سال 2021 منتشر خواهد شد. بنابراین به‌نظر می‌رسد فعلا باید منتظر اخبار بیشتری بمانیم.

خروج از نسخه موبایل