تاریخ و زمان کنفرانس «EA Play 2018» مشخص شد

امسال شرکت «EA» بازی‌های خوبی در دست تولید دارد و منتظر اعلام جزئیات بیشتری از این عناوین هستیم. امسال هم EA به جای شرکت در «E3»، مراسم مخصوص خود را خواهد داشت.  به تازگی تاریخ و زمان کنفرانس «EA Play 2018» مشخص شده است.

در ماه فوریه بود که مشخص شد EA مراسم EA Play را از تاریخ 9 ژوئن (19 خرداد) تا 11 ژوئن (21 خرداد) برگزار خواهد کرد. امروز بالاخره جزئیات اولیه از کنفرانس EA اعلام شده است که کنفرانس EA در این مراسم در تاریخ 9 ژوئن برگزار خواهد شد.

این کنفرانس در ساعت 22:30 به وقت ایران در «The Hollywood Palladium» برگزار خواهد شد. همانند سال‌های اخیر،  این کنفرانس به صورت لایو استریم نیز پخش خواهد شد و مردم می‌توانند از پلتفرم‌های مختلف آن را مشاهده کنند. بعد از کنفرانس نیز، EA لایو استریم را ادامه خواهد داد که شامل نشان دادن گیم پلی و مصاحبه با توسعه دهندگان می‌شود.

همچنین مشخص شده است که باید انتظار چه چیز‌هایی را در کنفرانس داشته باشیم. EA قول داده که در آن‌جا، نشان دادن گیم پلی و معرفی عناوین جدید وجود خواهد داشت که این مراسم تعدادی از بزرگ ترین سازندگان محتوا گیمینگ را یکی می‌کند. ظاهرا قرار است اخباری پیرامون نسخه جدید «Battlefield» منتشر شود و همچنین خبرهایی درباره عنوان «Anthem» در اشتراک گذاشته خواهد شد و مثل همیشه، از عناوین ورزشی EA خبرهایی دستگیرمان می‌شود، در نهایت می‌توان انتظار رونمایی عناوین جدید را هم داشت که چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

به شخصه رونمایی نسخه جدید بتلفیلد را  بهترین خبر این مراسم می‌دانم و مشتاق دانستن بیشتر درباره عنوان جدید «Bioware» یعنی عنوان Anthem هستم. به هر حال تا 9 ژوئن باید صبر کنیم و آن زمان همه چیز مشخص می‌شود.

شما چه فکر می‌کنید؟ انتظار رونمایی چه عنوانی را دارید؟

منبع:DualShockers

خروج از نسخه موبایل