Dynasty Warriors 8: Empires برای PC نیز عرضه خواهد شد

dynasty-702×360.jpeg

تاریخ عرضه دومین بسته الحاقی Dynasty Warriors 8 تحت عنوان Dynasty Warriors 8: Empires برای غرب مشخص شده و همین طور نسخه PC آن نیز به تازگی تایید شده است.

 

Koei Tecmo اعلام کرده که Dynasty Warriors 8: Empires برای اروپا در تاریخ January 30 سال 2015 و بر روی کنسول های PS4 ،PS3 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه مخصوص آمریکای شمالی نیز January 27 در نظر گرفته شده است.

 

Dynasty Warriors 8: Empires، زندگی جنگجویان چین باستان و تصمیم‌هایشان را به تصویر می‌کشد. تصمیم‌هایی بسیار حیاتی که گاهاً باعث به اوج رسیدن و یا سقوط ملل مختلف می‌شوند. این عنوان دارای 83 شخصیت برای انتخاب بوده و همچنین بازیکنان امکان ساخت شخصیت دلخواه خود را نیز با جزئیات فراوان خواهند داشت. علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی اسب‌ها، پرچم‌ها و افسران نظامی عادی نیز وجود دارد.

 

در بخش (مد) "Empire" بازیکنان قادرند از بین "نقش‌های گوناگون و متمایزی" که وجود دارد، یکی را انتخاب کرده تا تاریخ و عواقب ]تصمیمات‌شان[ را از دریچه‌ای متفاوت نظاره‌گر باشند و تجره کنند. از داستان‌های گنجانده شده در بازی، می‌توان به داستان فرمانروایی به نام Liu Bei اشاره کرد که وادار به ترک محل حکمرانی خود و جستجو برای خانه‌ای جدید شده است. یا داستان Lu Bu، جنگجویی متکبّر که با خیانتی پس از دیگری به دنبال یافتن افتخار و سربلندی، تنها برای خود است.

 

بازیکنان درDynasty Warriors 8: Empires ، نه تنها علیه سربازان دشمن، بلکه علیه طبیعت، تغییر فصول چین باستان و زمان نیز خواهند جنگید. چرا که گذر زمان بر روی میادین نبرد نیز تاثیرگذار خواهد بود. این میادین که تعدادشان بیش از 40 عدد است، گستره‌ای برگرفته از دشت‌های وسیع و سرسبز، بیابان‌های سرد و سوزآور، دره‌های باریک، و قلعه‌‎های عظیم را شامل می‌شوند.

 

لازم به ذکر است که نسخه PC این عنوان، همانند نسخه PS3، تنها به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود.

منبع

خروج از نسخه موبایل