عرضه پچ نسل جدید بازی Dying Light تأیید شد

در حالی که چند ماه تا عرضه نسخه دوم بازی Dying Light باقی مانده، سازندگان اعلام کرده‌اند که کاربران کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S نیز یک پچ نسل جدید دریافت می‌کنند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

مدتی پیش بود که استودیوی Techland از تأخیر خوردن بازی Dying Light 2: Stay Human تا فوریه سال آینده خبر داد. در حالی که تیم سازنده در مراحل پایانی پالیش کردن دنباله موردانتظار «دایینگ لایت» قرار دارد، به‌نظر می‌رسد پشتیبانی این استودیوی لهستانی از نسخه اول همچنان به پایان نرسیده است.

حساب رسمی بازی بر روی توئیتر در جواب به کاربری که در مورد عرضه شدن پچ 60 فریم برای نسل جدید سوالی پرسیده بود، اینگونه پاسخ داد: «ما در حال حاضر مشغول کار بر روی یک پچ نسل بعدی برای Dying Light 1 هستیم. در آینده اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.» همان‌طور که می‌بینید، فعلا جزئیات فنی دقیقی از این پچ در دسترس نیست و سازندگان تنها تأیید کرده‌اند که بر روی آن در حال کار هستند.

نسخه اول Dying Light ابتدا در سال 2015 منتشر شد و سازندگان به عنوان یک بازی سینگل پلیر، برای مدتی بسیار طولانی با محتویات جدید از آن پشتیبانی کردند. این عنوان حتی مدتی پیش یک عرضه مجدد در قالب نسخه Platinum Edition داشت که شامل DLCها و اکسپنشن The Following می‌شد. در کنار پچ مخصوص پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس، استودیوی تک‌لند همچنین پیش از این تأیید کرده بود که نسخه نینتندو سوئیچ Dying Light: Platinum Edition نیز در دسامبر امسال عرضه می‌شود. نسخه دوم هم پس از تأخیر خوردن، حالا برای تاریخ 4 فوریه 2022 (15 بهمن) برنامه‌ریزی شده است.

خروج از نسخه موبایل