محتوای جدیدی برای بازی Divinity: Original Sin 2 عرضه شد

پس از اینکه در جریان رویداد Guerrilla Collective محتوای جدیدی برای بازی Divinity: Original Sin 2 معرفی شد، حال این DLC به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Divinity Original Sin 2

سال‌های اخیر اوقات خوبی را برای طرفداران استودیو Larian به‌وجود آورده‌است. این استودیو در سال 2017 بازی Divinity: Original Sin 2 را عرضه کرد که با موفقیت بزرگی همراه بود. سپس نسخه سوم سری محبوب Baldur’s Gate نیز توسط این استودیو معرفی گشت که طرفداران مشتاقانه منتظر آن هستند. اما قبل از آن، کار Larian Studios همچنان با بازی Divinity: Original Sin 2 تمام نشده و به‌تازگی DLC رایگانی در اختیار کاربران این عنوان قرار گرفته که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به گفته سازندگان DLC جدید که تحت نام The Four Relics of Rivellon عرضه شده، بزرگ‌ترین محتوای رایگانی به‌شمار می‌رود که تا به امروز در دسترس خریداران نسخه Definitive Edition بازی در دسترس قرار گرفته‌است. این DLC شامل دشمنان، لوت‌ها و کوئست‌های جدیدی می‌شود. همچنین بازیکنان پس از دریافت بسته الحاقی جدید، می‌توانند با کاوش در Rivellon hunting چهار قطعه از یک مجموعه زره جدید را پیدا کنند.

در کنار DLC ذکر شده، سازندگان اعلام کردند یک رمان گرافیگی به‌نام Divinity: Original Sin 2 – Godwoken نیز در راه است که داستان آن در دنیای سری Divinity روایت می‌شود. این رمان که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، پیش‌درآمدی برای Original Sin 2 به‌شمار می‌رود.

این عنوان بر روی رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید  بررسی بازی Divinity: Original Sin 2 را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل