بازی Disco Elysium – The Final Cut در اکتبر امسال به ایکس باکس می‌آید

استودیوی ZA/UM بالاخره اعلام کرده که بازی Disco Elysium – The Final Cut در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

پس از تأیید شدن تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوئیچ، توسعه‌دهندگان این عنوان تحسین‌شده اعلام کرده‌اند که نسخه ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی نیز همزمان با سوئیچ منتشر می‌شود. بازی Disco Elysium که ابتدا در سال 2019 منتشر شده بود، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت و جوایز و افتخارات فراوانی را کسب کرد. در مارچ امسال، این عنوان نقش آفرینی در قالب نسخه The Final Cut برای کاربران پلی استیشن و گوگل استیدیا منتشر شد و کاربران PC نیز محتویات آن را به‌صورت رایگان دریافت کردند.

حال کاربران کنسول‌های ایکس باکس نیز می‌توانند چند هفته دیگر به تجربه بازی Disco Elysium – The Final Cut بپردازند. سازندگان ورژن فیزیکی بازی را نیز برای عرضه در تاریخ 9 نوامبر (28 آبان) در نظر گرفته‌اند. نسخه فاینال کات در کنار صداپیشگی زبان انگلیسی، مواردی مانند کات‌سین‌ها و شخصیت‌های جدید، یک منطقه تازه برای کاوش کردن و کوئست‌های Political Vision جدیدی را در بر دارد. همچنین رابط کاربری بازی از نو طراحی شده و بهبودهای دیگری مانند سایزبندی فونت و خواناتر شدن متن‌ها هم صورت گرفته‌اند.

در پایان، شما می‌توانید برای جزئیات بیشتر بررسی ما از بازی Disco Elysium – The Final Cut را مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل