بازی Dirt 5 معرفی شد

پنجمین شماره از سری Dirt در طول آخرین اپیزود از برنامه Inside Xbox معرفی شد. نمایش بازی Dirt 5 همراه بود با تریلر in-game از بازی بر روی کنسول Xbox Series X و نگاه اولیه به ویژگی‌های یک عنوان ریسینگ در نسل بعد کنسول‌ها که در ادامه به‌ آن‌ها خواهیم پرداخت. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

شماره جدید درت همراه خواهد بود با یک بخش تک‌نفره کامل همراه با حضور صداگذارانی مثل تروی بیکر که در نقش راهنما در طول بازی همراه شما خواهد بود و همچنین نولان نورث به عنوان رقیب شما در بازی حضور پیدا خواهد کرد. در تریلر به نمایش درآمده شاهد لوکشین‌های مختلفی همانند نیویورک، نروژ، چین و برزیل هستیم. همچنین برای اولین بار در سری، این عنوان از چهار بازیکن برای انجام بازی به صورت Split-Screen پشتیبانی خواهد کرد.

در حالی که سری درت رالی تمرکز اصلی خود را بر روی مسابقات شبیه‌سازی رانندگی معطوف کرده‌است، درت ۵ قصد دارد تا ترکیبی از مسابقات آرکید و شبیه سازی باشد.

بازی به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K بر روی کنسول Xbox Series X اجرا خواهد شد. همچنین امکان انجام بازی به صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه هم در دسترس بازیکنان این کنسول قرار خواهد گرفت. درت ۵ همچنین از قابلیت Smart Delivery بهره می‌برد و بدین صورت با خرید نسخه Xbox One بازی، به نسخه Xbox Series X هم به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

درت ۵ در ماه اکتبر امسال برای کنسول های نسل هشتمی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و کنسول‌های نسل بعدی Xbox Series X و پلی استیشن 5 همراه با PC منتشر خواهد شد. نسخه مربوط به گوگل استیدیا هم در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

خروج از نسخه موبایل