عرضه بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 به تعویق افتادند

شرکت Blizzard Entertainment ساعاتی پیش اعلام کرد که هر دو بازی Overwatch 2 و Diablo 4 تأخیر خورده‌اند و عرضه آن‌ها تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

این خبر در کنفرانس تلفنی شرکت Activision Blizzard با سرمایه‌گذاران اعلام شد. در حالی که هر دو عنوان اورواچ 2 و دیابلو 4 تاکنون تاریخ عرضه دقیقی نداشتند، اما اکنون بازه زمانی انتشار آن‌ها نسبت به گذشته تغییر کرده است. اکتیویژن بلیزارد در مورد این تأخیر می‌گوید:

«با اینکه ما همچنان برنامه داریم تا در سال آینده محتویات قابل توجهی را از سوی بلیزارد ارائه دهیم، اما اکنون Overwatch 2 و Diablo VI نسبت به تاریخی که ابتدا در نظر داشتیم، دیرتر عرضه خواهند شد.»

«این دو بازی مورد انتظارترین عناوین صنعت هستند و تیم‌های ما در ماه‌های اخیر، قدم‌های بزرگی را برای به پایان رساندن مراحل تولید آن‌ها برداشته‌اند. همچنین تلاش بزرگی که جهت رشد نیروی خلاق برای پشتیبانی پس از عرضه صورت گرفته، باعث می‌شود تا عرضه این بازی‌ها تا سال‌های آینده نیز رضایت جامعه کاربری را به همراه داشته باشد.»

طرفداران Overwatch در بهار آینده و طی Overwatch League، اجرا شدن یک بیلد اولیه از حالت جدید 5 به 5 نسخه دوم بازی را خواهند دید. همچنین علاقه‌مندان به دیابلو نیز مدتی پیش ریمستر نسخه دوم را تحت عنوان Diablo 2: Resurrected دریافت کردند و اسپین آف Diablo Immortal هم برای تلفن‌های همراه، در دست ساخت است.

در همین حال، طی ماه‌های اخیر تغییرات گسترده‌ای در مدیریت بلیزارد صورت گرفته و گفته شده بخش بزرگی از تأخیرهای اخیر نیز به همین مسئله مربوط می‌شود. کارگردان Overwatch و نسخه دوم آن در آپریل امسال بلیزارد را ترک کرد و کارگردان اصلی Diablo 4 نیز در ماه آگوست، به دنبال تنظیم شکایت اداره اشتغال و مسکن عادلانه کالیفرنیا علیه بلیزارد بابت تبعیض و آزارهای جنسی، از این کمپانی خارج شد.

خروج از نسخه موبایل