در کنفرانس «E3 2018» شرکت «Sony» بازی‌های مورد انتظاری را خواهیم دید

تا رویداد «E3 2018» زمان چندانی باقی نمانده و گیمر‌های بیش از پیش برای این رویداد رویایی هایپ شده‌اند و به شدت برای آغاز این مراسم لحظه شماری می‌کنند. مراسم امسال به دلایل خاصی که همه گیمر‌ها نیز می‌دانند، بسیار خاص است و این انتظار تقریبا یک ماهه را برای گیمر‌ها، به یکی از دشوارترین کارها تبدیل کرده است. به تازگی شرکت «Sony» برنامه خود را برای این رویداد مشخص کرده است.

بر خلاف راه و روش سونی، این‌بار مشخص شده که باید منتظر چه عناوینی باشیم. در این رویداد با یک نگاه اجمالی ظاهرا شاهد نمایش چهار عنوان انحصاری «Death Stranding» و «Ghost of Tsushima» و «Spider-Man» و «The Last of Us Part II» خواهیم بود و همچنین معرفی‌های از طرف ناشر‌های ترد پارتی و سازندگان مستقل نیز وجود خواهند داشت. این کنفرانس به طور زنده پخش خواهد شد و کسانی که در این رویداد شرکت نکرده‌‌‎اند نیز می‌توانند از نمایش این عناوین لذت ببرند.

دیدن چنین عناوین انحصاری بدون شک یکی از بهترین اتفاقات این مراسم می‌تواند باشد و با در نظر گرفتن این‌که چیزی زیادی از سه عنوان Death Stranding و Ghost of Tsushima و The Last of Us Part II نمی‌دانیم، هیجان بیشتری برای این کنفرانس داریم. به هر حال همانطور که گفته شد، معرفی‌هایی نیز وجود خواهند داشت.

شما انتظار چه عنوانی را دارید؟ آیا فکر می‌کنید سونی سوپرایزهای دیگری نیز برای این مراسم کنار گذاشته است؟ منتظر نمایش کدام عنوان هستید؟

منبع: GamingBolt و PlayStation Blog

خروج از نسخه موبایل