نسخه ی بتای Destiny 2 برای همه ی دارندگان PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفت

کسانی که توانایی دسترسی به نسخه  Early access عنوان Destiny 2  را نداشتند از امروز خواهند توانست بدون کد این نسخه را دانلود و بازی نمایند.بر اساس جزئیات قبلی که توسط Bungie منتشر شده بود قرار بود نسخه ی بتای Destiny 2  از تاریخ 21 جولای در اختیار عموم قرار بگیرد.

این نسخه ی بتا از بازی Destiny 2  پیشنهاد دو حالت بازی Campaign و چند نفره را به بازیکن میدهد.شما می توانید مرحله ی ابتدایی یا Opening بازگشت به خانه (homecoming) را بازی کرده و تعدادی از دموهای Campaign را مشاهده کنید.و همچنین یک مرحله ی تهاجمی دفاعی در حالت شمارش معکوس در نقشه  Endless Vale هم داراست.

برای کسانی که  می خواهند ضربه زدن را تجربه کنند یک مارپیچ معکوس در قلعه Vex  قرار گرفته و میشود آن را دو نفره بازی کرد. حالت match making  هم برای پر کردن جاهای خالی ای که در مرتب سازی اولیه خالی مانده است وجود دارد.

عنوان Destiny 2  در 6 سپتامبر برای PS4 و Xbox One منتشر می شود و در 24 اکتبر برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد. بر اساس گفته های Bungie این بازی تغییرات قابل توجهی را نسبت به اولین نسخه ی Destiny ایجاد خواهد کرد  همانند یک شبکه ی اجتماعی که در طول زمان تکامل خواهد یافت و یک Raid جدید که به هیچ کدام از چیزهایی که قبلا ارائه شده، شبیه نیست.باید اضافه کرد که این نسخه داستان بسیار بیشتری از بازی اول را داراست.

خروج از نسخه موبایل