حتی کوجیما هم نمی‌داند ژانر بازی Death Stranding چیست

بازی Death Stranding

بازاریابی و نحوه نمایش‌های بازی Death Stranding به گونه‌ای بوده که علیرغم دو ماهی که تا عرضه بازی باقی مانده هم‌چنان کسی نمی‌‌داند این اثر چه چیزی است. با وجود نمایش‌های زیادی که داشته اما هم‌چنان علامت سوال اصلی درباره توصیف آن در ذهن مخاطبین و گیمرها باقی مانده است. حال آن که به نظر می‌رسد خالق بازی هم دیگر متوجه نمی‌شود محصولش در چه ژانری طبقه‌بندی می‌شود.

در گفتگو با Financial Times، هیدئو کوجیما خالق و کارگردان عنوان مورد بحث از استودیو Kojima Productions اعتراف کرد که کاملا مطمئن نیست ژانر بازی Death Stranding را چگونه توصیف و دسته‌بندی کند. موضوعی که بسیاری را نیز از زمان معرفی بازی درگیر خود کرده است. ایشان قصد داشت که اثری در یک ژانر جدید خلق کند و از همین رو اکنون نمی‌داند بازی دقیقا چیست. با این حال شخصا می‌داند که ریسک بزرگی در این محصول بوده مخصوصا اگر مخاطبین هدف این بازی نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

در مورد Death Stranding باید بگویم که اکنون حتی من هم متوجه نمی‌شوم بازی چیست. گیم‌پلی و چشم‌انداز جهان آن کاملا جدید است. ماموریت من ساخت ژانری بود که تاکنون وجود نداشته و این موضوع سبب غافل‌گیری بسیاری شد. اما طبیعتا در آن ریسک‌هایی نیز وجود دارد.

کوجیما پیش از این نیز سعی کرده بود مفهوم سیستم رشته اجتماعی که برای بازی خود به کار می‌برد را توضیح دهد حال آن که هم‌چنان سوالات بسیاری پیرامون آن وجود دارد. با این حال این بازی قرار است در نمایشگاه TGS امسال نمایش جدیدی شامل گیم‌پلی داشته باشد که باید دید چه جزئیات جدیدی از بازی در این نمایش جدید به دست می‌آید. این اثر مورد انتظار در تاریخ 8 نوامبر 2019 برابر 17 آبان 98 برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌شود.

خروج از نسخه موبایل