آماده شدن کوجیما برای پروژه بعدی‌ همزمان با پولیش بازی Death Stranding

بازی Death Stranding

براساس اطلاعاتی که هیدئو کوجیما به تازگی در شبکه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته تیم سازنده استودیو Kojima Productions در حال پولیش بازی Death Stranding و برطرف‌سازی باگ‌ها و ایرادات آن بوده و ظاهرا فرآیند اصلی تولید و ساخت بازی در فاصله دو ماه مانده به انتشار آن رو به اتمام است.

کوجیما در توییتر خود تایید کرد که پروسه پولیش بازی Death Stranding و اشکال‌زدایی آن در حال انجام بوده و خود ایشان نیز در حال آماده‌سازی برای نمایش مفصلی است که قرار است بازی در رویداد Tokyo Game Show داشته باشد. به طوری که مطلع شدیم در این نمایشگاه شاهد 80 دقیقه محتویات مربوط به این بازی درون دو پنل مجزا خواهیم بود. هم‌چنین کوجیما اظهار کرد که در کنار تبلیغ بازی مورد انتظار خود، در حال آماده شدن برای “پروژه بعدی” خود است. مشخص نیست منظور ایشان به چیزی مرتبط به خود بازی برای مثال بسته گسترش دهنده و یا رویداد مخصوص لانچ بوده و یا به طور مستقیم از هم‌اکنون در حال آماده‌سازی برای بازی بعد خود است. آن هم در حالی که ساخت پروژه فعلی‌اش هنوز به پایان نرسیده.

در خبری مرتبط هم به تازگی کیانو ریوز (Keanu Reeves) ملاقاتی با استودیو Kojima Productions و شخص هیدئو کوجیما داشته و کوجیما نیز عکس‌هایی از این دیدار در توییتر خود به اشتراک گذاشته است. مدتی پیش بود که متوجه شدیم نقش Cliff در بازی Death Stranding ممکن بود به کیانو ریوز برسد اما در نهایت این نقش به مدز میکلسن رسید. با این حال با توجه به حضور بسیاری از افراد شناخته شده سینمای هالیوود در این بازی، ایفای نقشی متفاوت و یا حداقل حضور افتخاری کیانو ریوز در این بازی دور از انتظار نخواهد بود.

عنوان مورد انتظار Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 برابر 17 آبان 97 برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌گردد.

خروج از نسخه موبایل