نقشۀ بازی Cyberpunk 2077 یک‌ونیم برابر بزرگتر از نقشۀ بازی GTA V است

طبق اطلاعات جدیدی که توسط یک کاربر در سایت Reddit منتشر شده است؛ گویا نقشۀ بازی Cyberpunk 2077 یکو نیم برابر بزرگتر از نقشۀ بازی GTA V ساختۀ شرکت Rockstar Games است.

بازی مورد انتظار استودیوی CD Projekt Red یعنی عنوان Cyberpunk 2077 در سبک اکشن نقش‌آفرینی بوده و طبق اطلاعاتی که توسط سازندگان بازی منتشر شده است ، می‌دانیم که در این عنوان شخصیت‌پردازی عمیق و ماموریت‌های مختلفی برای انجام دادن در شهر Night City وجود دارد. اما یکی از مسائلی که همچنان مبهم مانده ، اندازۀ شهر نایت سیتی است. شهری که داستان بازی در آن روایت می‌شود و شما بعنوان شخصیت اصلی بازی ، در این شهر شاهد فرازو نشیب‌های داستان خواهید بود.

در اوایل سال جاری آقای Richard Borzymowski ، تهیه کنندۀ استودیوی CD Projekt Red اعلام کرده بود که نقشۀ بازی Cyberpunk 2077 کمی کوچکتر از نقشۀ عنوان Witcher 3: Wild Hunt است؛ اما از لحاظ محتوا بسیار عمیق‌تر و متمرکز تر است. اما به‌تازگی در این‌باره اطلاعات جدیدی توسط یکی از طرفداران بازی در سایت Reddit منتشر شده است که در حال حاضر، طوفانی را در صفحۀ رسمی عنوان Cyberpunk 2077 در سایت Reddit آغاز کرده است.

یک کاربر با نام LordParsifal مشخص کرده است که دنیای بازی Cyberpunk 2077 حدود 120 کیلومتر مربع خواهد بود که در مقایسه با شهر Los Santos در بازی GTA 5 ، حدود 1.5 برابر بزرگتر است. استودیوی CD Projekt Red هنوز دربارۀ این ارقام واکنشی نشان نداده است؛ اما به احتمال زیاد اعضای این استودیو ، در این‌باره پاسخی را به کاربران خواهند داد و احتمالا به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد اندازۀ شهر نایت سیتی منتشر خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی عرضه شود. بازی همچنین در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم گوگل استیدیا نیز روانه بازار خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل