باندل CuberPunk 2077 کنسول Xbox One X یک پیام مخفی دارد

یکی از کاربران ردیت پس از خرید این باندل، پیام زیبایی را در پشت کنسول پیدا کرده است.

بازی CyberPunk 2077 پس از مدت‌ها انتظار، سپتامبر امسال عرضه خواهد شد و استودیو CD Projekt Red با انتشار تریلرها و گیم‌پلی‌های مختلف، هواداران خود را مشتاق نگه داشته است. با نزدیک‌شدن به زمان عرضه بازی، CD Projekt Red و ماکروسافت باندل محدودی از کنسول Xbox One X را منتشر کردند. به گفته ماکروسافت باندل CyberPunk 2077، آخرین نسخه محدود Xbox One X خواهد بود. این باندل هم‌اکنون در دسترس است و یکی از خریداران، پیام مخفی را پیدا کرده است.

یکی از کاربران ردیت پس از خرید کنسول، عکس پشت آن را به اشتراک گذاشت و بسیاری به متن “Uniform Victor Mike Echo” اشاره کردند که اگر حرف اول آن‌ها را کنار هم قرار دهیم به عبارت “UV ME” می‌رسیم.

سپس این کاربر ردیت با یک چراغ UV برروی این متن نور انداخت و یک پیام مخفی زیبا از طرف سازندگان را کشف کرد. در قسمت ابتدایی این پیام نوشته شده است که: “Many Languages, One Message”

و در ادامه آن به پانزده زبان مختلف تشکر کرده است.

رویداد بعدی بازی Night City Wire نام دارد و در تاریخ بیست و پنجم ماه June پخش خواهد شد. این رویداد اطلاعات بیشتری درباره بازی را در اختیار ما می‌گذارد و اعضای استودیو هیجان زیادی نسبت به Night City Wire دارند.

خروج از نسخه موبایل