دیسک بازی Cyberpunk 2077 در فروشگاه‌ها دیده شد | مراقب اسپویلر‌ها باشید

در حالی که چیزی تا عرضه بازی Cyberpunk 2077 نمانده، کاربری در سابردیت سایبرپانک تصاویری را از دیسک بازی در فروشگاه آمازون به‌اشتراک گذاشته است. بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

نسخه فیزیکی بازی Cyberpunk 2077

با اینکه جدیدترین ساخته استودیو CD Projekt Red مدتی پیش گلد شد، اما باز هم عرضه عنوان Cyberpunk 2077 تا چند هفته دیگر (10 دسامبر) به تعویق افتاد. اینطور که به‌نظر می‌رسد اما این تأخیر را باید آخرین تأخیر بازی بدانیم، چرا که تصاویری از ارسال نسخه فیزیکی Cyberpunk 2077 به فروشگاه آمازون به بیرون درز کرده است.

کاربری که این تصاویر را به‌اشتراک گذاشته (justgonnasendit90)، عنوان کرده که در فروشگاه آمازون مشغول به کار است. او همچنین اشاره کرد جعبه بازی که شامل دو دیسک و چند محتویات دیگر است، سنگین به‌نظر می‌رسد. حجم بازی نیز همان‌طور که پیش‌تر مشخص شده بود، 70 گیگابایت خواهد بود. البته این کاربر نسخه PS4 بازی را در دست داشته و ممکن است بر روی سایر پلتفرم‌ها، با حجم متفاوتی روبرو شویم.

در هر صورت، حتما می‌دانید که توزیع شدن دیسک بازی‌ها قبل از زمان عرضه رسمی برابر است با پخش شدن اسپویلرها و لو رفتن جزئیات ریز و درشت داستانی. تاکنون 20 دقیقه از مراحل ابتدایی بازی توسط کاربری در توئیتچ به‌اشتراک گذاشته شده است. اگر می‌خواهید بابت اسپویلرها محتاطانه عمل کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از موضوع Cyberpunk 2077 در فضای مجازی و وب‌سایت‌هایی مثل یوتیوب دوری کنید.

بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و گوگل استیدیا منتشر می‌شود.

خروج از نسخه موبایل