مایکروسافت ریفاند کامل بازی Cyberpunk 2077 را به کاربران ارائه می‌دهد

پس از حذف شدن موقت بازی Cyberpunk 2077 از روی PSN، حالا شرکت Microsoft نیز برای عرضه ناپایدار بازی بر روی کنسول‌ها اقداماتی را انجام می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

آخرین ساخته استودیو CD Projekt Red یعنی سایبرپانک 2077، هم‌اکنون بر روی استور مایکروسافت واجد شرایط ریفاند کامل است و کاربران می‌توانند با پیگیری از طریق این لینک، هزینه خود را پس بگیرند. توئیتر رسمی Xbox Support ضمن اشاره به این نکته که مایکروسافت سیاست‌های خود در قبال ریفاند بازی‌ها را گسترش خواهد داد، با انتشار پستی در خصوص این موضوع نوشت:

“با اینکه ما می‌دانیم توسعه‌دهندگان CD Projekt Red به‌سختی در شرایطی چالش برانگیز کار کردند تا Cyberpunk 2077 را عرضه کنند، ما همچنین آگاه هستیم که برخی بازیکنان از تجربه فعلی خود بر روی کنسول‌های قدیمی‌تر رضایت ندارند.”

البته مایکروسافت تاکنون اشاره‌ای به حذف بازی از روی فروشگاه خود نکرده است. اما Microsoft اعلام کرده تاکنون عمده افرادی که برای ریفاند درخواست کرده‌اند، پول خود را پس گرفته‌اند.

پس از حذف شدن بازی از روی PSN تا اطلاع ثانوی، بازی Cyberpunk 2077 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیا در دسترس است.

خروج از نسخه موبایل