توسعه‌دهنده بازی Cyberpunk 2077 از مردم می‌خواهد ارسال پیام‌های تهدید به مرگ را متوقف کنند

پس از اعلام خبر تأخیر بازی Cyberpunk 2077، تعدادی از سازندگان این عنوان در حال دریافت پیام‌های تهدید به مرگ از سوی برخی از طرفداران بازی هستند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

سایبرپانک 2077 را می‌توان به‌راحتی یکی از مورد انتظار ترین بازی‌های سال دانست. طرفداران انتظارات بزرگی دارند و این موضوع کار بازی را نیز سخت‌تر می‌کند. روز گذشته برای چندمین بار استودیو CD Projekt Red از تأخیر در تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 خبر داد و این موضوع به‌طور قابل درکی موجب ناراحتی طرفداران در سراسر دنیا شد.

اما برخی از طرفداران پا را فراتر گذاشته و از شدت عصبانیت و ناراحتی، در حال ارسال پیام‌های تهدید آمیز به تیم سازنده هستند. طراح ارشد بازی، آقای Andrzej Zawadzki با انتشار توئیتی در مورد این موضوع گفت:

من درک می‌کنم که عصبانی و ناامید هستید و می‌خواهید نظرات خود را در مورد این موضوع به‌گوش دیگران برسانید. اما تهدید توسعه‌دهندگان به مرگ کاملا غیر قابل قبول و اشتباه است. ما هم انسان هستیم، درست مثل شما.”

طبق گفته‌های گزارشگر شناخته‌شده بلومبرگ یعنی آقای جیسون شرایر، اعضای تیم سی دی پراجکت رد خبر جابجایی تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 از ماه نوامبر به دسامبر را هم‌زمان با طرفداران و دنبال‌کنندگان بازی دریافت کرده‌اند. گفته شده که این تصمیم به‌وسیله مدیران بالا رده شرکت گرفته شده و یک ایمیل به تمام کارمندان به‌هنگام اعلام عمومی خبر تأخیر بازی ارسال شده است.

علاوه بر آن، شرایر مدعی شده که ساعت کاری تعدادی از کارمندان برای آماده کردن بازی در زمان تعیین شده به 100 ساعت در هفته رسیده است. در چنین شرایطی، دریافت پیام‌هایی تهدید آمیز از سوی طرفداران بخاطر تأخیر بازی آخرین چیزی است که تیم سازنده به آن احتیاج دارد. البته که فرستادن چنین پیام‌هایی تحت هر شرایط و برای هر شخص غیر قابل قبول است.

بازی Cyberpunk 2077 پس از تأخیر به‌وجود آمده در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر) برای کنسول‌های نسل فعلی و نسل بعدی و همچنین PC و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل