مدت زمان بازی Control برای اتمام بخش داستانی ۱۵ الی ۲۰ ساعت خواهد بود

بازی Control

به گفته سازنده بازی، استودیو Remedy، برای اتمام بخش داستانی بازی Control و همچنین انجام ماموریت‌های فرعی شما به 15 الی 20 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

استودیو رمدی در تلاش است تا به واسطه بازی Control تجربه‌ جدیدی را برای بازیکنان رقم بزند. این استودیو وعده یک بازی‌ تک‌نفره داستان محور با روایتی متمرکز و خارق العاده را داده، سبکی که آنها همیشه به خاطرش شناخته شده‌اند. این استودیو در این عنوان همچنین بر روی جنبه‌های مختلف گیم‌پلی مانند گیم‌پلی واکنشی، طراحی مراحل به سبک مترویدوینیا (Metroidvania)، ماموریت های فرعی و موارد دیگر تمرکز کرده است. از ویژگی‌های اصلی بازی‌های سبک مترویدوینیا این است که بازی ساختار مرحله‌ای ندارد، بلکه از ساختار منطقه‌ای بهره می‌برد. به این معنی که دنیای بازی مجموعه‌ای از مناطق مجزا ولی به هم پیوسته است و نقشه یکی از فاکتورهای اصلی در گیم‌پلی به‌شمار می‌رود.

بازی Control گیم‌پلی گسترده‌تری نسبت‌به سایر ساخته‌های قبلی رمدی دارد و و به‌نظر می‌رسد بازیکنان باید زمان طولانی‌تری را برای اتمام این بازی صرف کنند. به تازگی سایت Gamingbolt مصاحبه‌ای با «مایکل کاسورینن» و «بروک مارگز»، به‌ ترتیب کارگردان و طراح بخش داستانی بازی، انجام داده که در این مصاحبه زمانی‌که در مورد میانگین مدت زمان اتمام بازی سوال شد آن‌ها گفتند که در حال حاضر نمی‌توانند عدد دقیقی در این مورد بگویند زیرا این بازی بسیار بزرگ و پیچیده است و می‌توان آن را به روش‌های مختلفی پیش برد. حدود ۱۵ الی ۲۰ ساعت طول خواهد کشید تا در کنار بخش داستانی سایر مراحل فرعی بازی را نیز انجام دهید.

با توجه به این نکته که سازندگان وعده‌ یک بازی کاملا تکرارپذیر با گیم‌پلی جذاب را داده‌اند، به نظر می‌رسد که این زمان برای اتمام بازی Control زمان مناسبی باشد. بازی Control در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل