فروش بازی Control به 2 میلیون نسخه رسید

در حالی که حدود یک سال و نیم از عرضه بازی Control می‌گذرد، رمدی فروش 2 میلیون نسخه‌ای این عنوان را جشن می‌گیرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

استودیو Remedy Entertainment با همکاری شرکت 505Games در آگوست سال 2019 آی پی جدید خود یعنی کنترل را به‌صورت مولتی پلتفرم منتشر کرد که با واکنش بسیار خوبی از سوی طرفداران و منتقدان مواجه شد. این موضوع همان‌طور که انتظار می‌رفت، باعث شده تا بازی فروش خوبی را نیز تجربه کند.

رمدی امروز در جریان ارائه خود در Capital Merket Day اعلام کرد که فروش بازی Control تاکنون بیش از 2 میلیون نسخه بوده است. گفته شده که 60 درصد فروش بازی در 2019 به‌صورت دیجیتالی بوده و این عدد در سال 2020، به 90 درصد رسیده. همچنین Control پس از مکس پین سریع‌ترین فروش را در میان IPهای جدید رمدی تجربه کرده. در همین حال، فروش خوب بازی همچنان ادامه دارد و در ماه نوامبر سال 2020، کنترل بالاترین میزان فروش خود را داشته است.

کنترل هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس باکس وان و نینتندو سوئیچ (در قالب Cloud Version) در دسترس است. نسخه Ultimate Edition بازی که بهبودهای گرافیکی نسل بعدی را در بر دارد، مدتی پیش تا اوایل سال 2021 تأخیر خورد. همچنین Control اخیرا در اختیار مشترکان ایکس باکس گیم پس قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل