توسعه‌دهنده Chorus از راحتی ساخت بازی برای Xbox Series X نسبت به دیگر پلتفرم‌ها می‌گوید

ماکروسافت در جریان نمایش دیشب Inside Xbox از بازی Chorus رونمایی کرد و حالا یکی از سران این استودیو درباره Xbox Series X صحبت کرده است.

یوهانس کولمن، رییس بخش Core Technology استودیو Fishlabs، در مصاحبه‌ای با یوروگیمر درباره ساخت بازی برای Xbox Series X صحبت کرده است:

من باید بگم که انتقال از Xbox One به Xbox Series X بسیار سرراست بوده است.  هیچ چالش خاصی نداشتیم. شما آزادی بیشتری دارید و لازم نیست نگران فریم ریت باشید. شما میتوانید بجای آن، فریم ریت را بالاتر ببرید. در انتها، توسعه برای Xbox Series X راحت‌تر از هر کنسول دیگری است.

چند ماه پیش، یک توسعه‌دهنده از کرایتک مدعی شده بود که PlayStation 5 راحت‌ترین کنسول برای توسعه است اما آن مصاحبه به سرعت حذف شد. اینطور که به نظر می‌رسد این اولین مصاحبه بعد از رونمایی DirectX 12 Ultimate می‌باشد که به راحتی کار با Xbox Series X اشاره می‌کند.

Chorus با وضوح تصویر 4K و 120 فریم برروی Xbox Series X اجرا خواهد شد, از ویژگی Ray-Tracing بهره خواهد برد. این بازی در سال 2021 توسط Deep Silver Fishlabs برای Xbox One و Xbox Series X عرضه خواهد شد و از ویژگی Smart Delivery پشتیبانی خواهد کرد. تا این لحظه خبری از نسخه PS4 و PS5 این بازی نشده است.

خروج از نسخه موبایل