استودیو سی دی پراجکت رد قربانی حمله سایبری شده است

استودیو سی دی پراجکت رد، سازنده سری The Witcher و Cyberpunk 2077، با انتشار بیانیه‌ای در توییتر اعلام کرده است که قربانی حمله سایبری شده‌اند.

سی دی پراجکت رد به صورت عمومی اذعان کرده است که سرورهای داخلی آن‌ها مورد حمله قرار گرفته است و هکرها تهدید به افشای اسناد محرمانه کرده‌اند. همچنین این استودیو گفته است که هیچ شواهدی مبنی بر لو رفتن اطلاعات مشتریان وجود ندارد ولی ممکن است اطلاعات همکاران و شریک‌هایشان در خطر باشد.

سی دی پراجکت رد در اقدامی دیگر نامه هکرها را هم منتشر کرد که در آن تهدید به انتشار کد منبع بازی‌های سایبرپانک 2077، The Witcher 3 ،Gwent و نسخه‌ی منتشرنشده‌ای از The Witcher 3 شده‌اند. این هکرها در قسمت دیگری از نامه خود گفته‌اند که در صورت عدم پذیرش درخواست‌هایشان اسناد مرتبط با حسابداری، مدیریت، قضایی و روابط سهام‌داران را به فروش میرسانند یا در دسترس عموم قرار خواهند داد.

استودیو سی دی پراجکت رد هم تایید کرده است که با هکرها مذاکره نخواهد کرد و در حال کار با مقامات مختلف است تا این وضعیت را حل کنند.

تا قبل از حمله سایبری، استودیو سی دی پراجکت رد به دلیل وضعیت کاری زننده و عرضه ناموفق بازی سایبرپانک 2077 بر روی کنسول‌های نسل هشتمی روزهای خوبی را سپری نمیکرد و حالا باید با یک مشکل بزرگ دیگر هم دست و پنجه نرم کند.

خروج از نسخه موبایل