کارگردان سری Mass Effect و تهیه‌کننده بازی‌های Dragon Age از بایوور جدا می‌شوند

پس از سال‌ها فعالیت در استودیو BioWare، آقایان Casey Hudson و Mark Darrah از این شرکت جدا می‌شوند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

رئیس استودیوهای EA، خانم Laura Miele این خبر را به‌صورت رسمی اعلام کرد. طرفداران آقای Casey Hudson را به‌عنوان کارگردان سه‌گانه سری Mass Effect می‌شناسند، اما او پس از بازگشت به استودیو از سال 2017 تاکنون مدیر استودیو بود. آقای Darrah نیز به‌مدت 23 سال با بایوور همراه بود و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی سری Dragon Age شناخته می‌شد.

خانم Miele در خصوص جدایی این دو بازیساز باسابقه می‌گوید: “می‌خواهم شخصا از کیسی و مارک بابت آنچه که برای طرفداران بایوور و به‌طور خاص، برای بازیکنان انجام دادند تشکر کنم. آن‌ها همیشه بخش مهمی از تاریخ استودیو باقی خواهند ماند. ما بابت همکاری‌های بسیار آن‌ها قدردان هستیم و مشتاقیم تا ببینیم هرکدام از آن‌ها در قدم بعدی خود چه کاری را انجام خواهند داد.”

آقای Gary McKay که تا قبل از جدایی هادسون کارگردان ارشد توسعه به‌شمار می‌رفت، به‌طور موقت جای او را خواهد گرفت و تا پیدا شدن شخص مناسب، مدیر کل استودیو خواهد بود. همچنین مدیر شعبه Austin بایوور (Chrisitan Dalley) جای آقای Darrah را پر می‌کند و از حالا تهیه‌کننده اجرایی سری Dragon Age محسوب می‌شود. کارگردان خلاق دراگون ایج 4 نیز همچنان Matthew Goldman باقی می‌ماند.

کیسی و مارک هر دو در بیانیه‌ای از بایوور و موسسان استودیو (Greg Zeschuk و Ray Muzyka) تشکر کردند. همچنین این دو اعلام کردند هر کجا بروند، همراه هم نخواهند بود و مسیر جداگانه‌ای را طی خواهند کرد. مراحل توسعه نسخه جدید Mass Effect و Dragon Age و همچنین بازسازی سه‌گانه مس افکت نیز ادامه خواهند یافت.

خروج از نسخه موبایل