شایعه: کپ‌کام در حال کار بر روی بازسازی Resident Evil 4 است

طبق گزارش VGC، کپ‌کام دستور ساخت بازسازی Resident Evil 4 را برای عرضه در سال 2022 داده است.

این بازی توسط استودیو M-Two ساخته میشود و از سال 2018 آماده توسعه این بازسازی شده‌اند. استودیو M-Two توسط اعضای سابق Platinum Games تاسیس شده است. همچنین همانند روند توسعه Resident Evil 3 Remake، استودیوهای زیر نظر کپ‌کام به M-Two کمک خواهند کرد. شینجی میکامی کارگردان نسخه‌ی اصلی بازی نیز از ساخت این بازسازی حمایت کرده ولی درخواست رهبری پروژه را رد کرده است و فقط در طول مدت ساخت مشاوره خواهد داد. M-Two به تازگی در ساخت Resident Evil 3 Remake نقش داشته است ولی تمرکز اصلی خود را برروی بازسازی قسمت چهارم قرار داده‌اند.

بازی Resident Evil 4 سال 2005 برای PlayStation 2 و GameCube عرضه شد، مدتی بعد نیز برای PC و نسل هفتم و هشتم کنسول‌های Xbox و PlayStation نیز به بازار آمد. در سال 2007 نیز این بازی برای دارندگان Wii در دسترس قرار گرفت. این بازی تا به امروز بیش از هفت و نیم میلیون نسخه فروش داشته است و توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ به شمار می‌آید.

در کنار Resident Evil 4 Remake، کپ‌کام به دنبال تولید Resident Evil 8 میباشد که همانند قسمت هفتم اول شخص خواهد بود و دوباره در نقش Ethan بازی خواهیم کرد.

خروج از نسخه موبایل