طرفداران از حجم بالای بازی Call of Duty: Modern Warfare ناراضی هستند

با بروزرسانی جدیدی که اخیرا برای بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد، مقدار حجم این عنوان از قبل نیز بیشتر شده که نارضایتی طرفداران بازی را به دنبال داشته‌است.

بازی Call of Duty Modern Warfare

بازی Call of Duty Modern Warfare از زمان عرضه حجم زیادی از رایانه شخصی یا کنسول شما را اشغال می‌کرد. با اینکه سازندگان هشدار داده‌بودند با انتشار بروزرسانی‌های مختلف برای اجرای کال آو دیوتی مدرن وارفر فضایی نزدیک به 175 گیگ را احتیاج خواهید داشت، اما این موضوع از ناراحتی و عصبانیت برخی از طرفداران کم نمی‌کند.

بروزرسانی اخیری که در این هفته توسط استودیو Infinity Ward برای بازی منتشر شد، یک سیستم جدید را برای گزارش متقلبان اضافه و مشکلات فنی زیادی را رفع کرد و یا بهبود داد. اما چیزی که برای برخی از طرفداران بیشتر مورد توجه قرار گرفت، فضای اشغالی Call of Duty: Modern Warfare با گذشت حدود 6 ماه از عرضه بود. این عنوان، هم‌اکنون چیزی حدود 200 گیگابایت از فضای هارد شما را اشغال می‌کند که افراد زیادی را در ساب‌ردیت بازی وادار کرده تا نسبت به آن واکنش نشان دهند.

شرکت Activision به عنوان ناشر پیش‌تر از طرفداران بابت بروزرسانی‌های حجیم بازی عذرخواهی کرده و گفته‌بود که برای این موضوع چاره‌ای می‌اندیشد، با اینحال فعلا دردی از طرفداران دوا نشده‌است. اگر صاحب کنسول‌های مدل استاندارد این نسل هستید، بازی Call of Duty: Modern Warfare هم‌اکنون به‌تنهایی حدود نیمی از فضای دستگاه شما را اشغال می‌کند.

خروج از نسخه موبایل