بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بر روی ایکس باکس وان با مشکلاتی همراه است

ساعاتی پیش بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War برای Xbox One منتشر شده، اما کاربران برای دسترسی به این بتا با مشکلاتی همراه هستند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

کاربران Xbox باید در هفته اول عرضه بتای Call of Duty: Black Ops Cold War صبور می‌بودند، چرا که این بتا به‌مدت یک هفته در انحصار کنسول PS4 بود. اما حال بتای بازی برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شده است. علاوه بر منتشر شدن گزارشات مختلف مبنی بر پر شدن بازی از متقلبان (چیترها) بر روی PC، کاربران Xbox One نیز عنوان کرده‌اند که با مشکلاتی روبرو هستند.

کاربری به‌نام Tylo در توئیتر گفته که علی‌رغم رایگان بودن این بتا، در هنگام اجرا کردن بازی با این پیام روبرو می‌شود: “برای اجرای این بازی، باید آن را خریداری کرده باشید.” کاربر دیگری به‌نام xXMyManRayXx در پاسخ به او هشدار داده که ممکن است در هنگام اجرای بتای بازی بر روی ورژن معمولی Xbox One با کرش شدن مواجه شود.

علاوه بر این، کاربران دیگری نیز گزارش داده‌اند که قادر به پیدا کردن بتای بازی بر روی فروشگاه ایکس باکس وان و دانلود آن نیستند. خوشبختانه برای این مشکل راه حلی مطرح شده و کاربران می‌توانند از طریق اپ ایکس باکس نسخه بتا را به لیست دانلود خود اضافه کنند.

بتای آزاد بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است و تا تاریخ 19 اکتبر ادامه خواهد داشت. این عنوان در تاریخ 13 نوامبر علاوه بر پلتفرم‌های ذکر شده، برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل