نسخه بعدی بازی Call of Duty دنباله Modern Warfare 2 خواهد بود

به‌نظر می‌رسد که اکتیویژن برای اولین بار، به‌طور رسمی تأیید کرده که Call of Duty: Modern Warfare 3 نسخه بعدی این مجموعه محبوب خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص بازی بعدی سری Call of Duty به گوش رسیده‌اند. در ابتدا شایعات و جزئیات لو رفته به این اشاره داشتند که در سال 2023، شرکت Activision قصد دارد تا به‌جای یک بازی جدید، یک DLC پولی بزرگ را برای دارندگان Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر کند. اما گزارش‌های جدیدتر از ساخته شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 خبر دادند.

اکنون حساب رسمی Call of Duty نیز با انتشار توئیتی، تقریبا این موضوع را تأیید کرده است. بر اساس این توئیت، اپراتورها، سلاح‌ها و باندل‌های مدرن وارفر 2 به بازی بعدی سری انتقال پیدا خواهند کرد. بنابراین Call of Duty 2023، دنباله‌ای بر مدرن وارفر 2 خواهد بود.

بر اساس گزارشات، توسعه نسخه جدید سری توسط استودیوی Sledgehammer Games رهبری می‌شود و سایر استودیوها از جمله اینفینیتی وارد و ریون سافتور، به عنوان پشتیبان بر روی این نسخه در حال کار هستند. همچنین شایعات حاکی از این هستند که Call of Duty: Modern Warfare 3 طی هفته‌های آینده رونمایی و در تاریخ 19 آبان منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل