اشاره به بازی Bully در آپدیت جدید GTA Online

برخی از طرفدارن بازی Bully به طوری روی دکوراسیون مجازی در دسترس قرار گرفته در آپدیت جدید GTA Online متمرکز شدند و فکر می‌کنند پیامی کدگذاری شده در رابطه با دنباله این بازی در آن وجود دارد.

مسلما این یک ادای احترام به نشان مدرسه بول‌ورث آکادمی (Bullworth Academy) محسوب می‌شود. نه تنها به این دلیل که اسم نقاشی Canis Canem Edit (لاتین عبارت “Dog eat dog” که شهرت Bully در اروپا به شمار می‌آید) است بلکه این نقاشی در رنگ‌های آبی و طلایی مخصوص نشان بول‌ورث به تصویر درآمده و در هر یک از چهار گوشه آن یکی از نماد‌های نشان مذکور یعنی مشت، مار، موش و جمجمه به چشم می‌خورد.

پس از آن کاربری از وبسایت Reddit با بررسی این نقاشی متوجه شد کدهای مورس مخفی شده‌ای در آن قرار دارد. استدلال آن‌‌ها نقاطی بود که در نقاشی وجود دارد و تمامی این نقاط نیز با یک رنگ مشاهده می‌شوند. بدین ترتیب پیامی در این نقاشی نهفته که مشخص شد عبارت این پیام 4NAD است.

اما تمامی این موارد چه معنایی دارد؟ بدین معنی است بازی Bully هم‌چنین یک بازی محبوب بوده و بسیاری دوست دارند تا ادامه آن را در بازار ببینند. توسعه‌دهندگان در شرکت Rockstar Games نیز به همین دلیل که این اثر را دوست دارند ادای احترامی به آن را ابراز نموده‌اند و این مسئله لزوما به این معنی نیست که به‌زودی پروژه جدید محرمانه‌ای از این بازی معرفی خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل