تصمیم ساخت بازی Bloodborne 2 برعهده تیم سازنده نیست

بازی Bloodborne 2

ساخت بازی Bloodborne 2 علیرغم تمامی عناوین باکیفیتی که استودیو FromSoftware در چند سال اخیر از سری Souls گرفته تا Sekiro: Shadows Die Twice تولید کرده یکی از سوالات اساسی مخاطبین بوده و آن‌ها هم‌جنان منتظر معرفی دنباله برای عنوانی هستند که در سال 2015 با همکاری سونی به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 ساخته و منتشر شد.

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) مدیر استودیو FromSoftware در گفتگویی که اخیرا با وبسایت GameSpot Brazil داشته در پاسخ به سوال مطرح شده درخصوص ساخت بازی Bloodborne 2 اظهار کرد که تصمیم تولید این بازی برعهده ایشان و تیم سازنده نیست. البته ابتدا از ایشان پرسیده شد که اگر اکنون به ساخت بازی اول بازگردد چه تغییراتی در آن ایجاد می‌کند ؟ میازاکی در پاسخ به این سوال گفت اگرچه ترجیح می‌دهد پس از انتشار یک بازی، دیگر به عناصری که می‌توانست در آن بهبود پیدا کند فکر نکند اما Chalice Dungeonها و Blood Gemها مواردی بودند که ایشان ترجیح می‌داد جزئیات بیشتری داشته و کاربرد بیشتری در طول بازی ‌می‌داشتند. پس از آن هم در مواجه با ساخت دنباله‌ای برای آن، اظهار کرد که این تصمیم برعهده ایشان و استودیو توسعه‌دهنده نیست. چرا که در واقع شرکت سونی مالک این IP است و در واقع به همین دلیل است که در طول چند سال اخیر این بازی برای پلتفرم دیگری عرضه نشده است.

تیم سازنده BloodBorne هم‌اکنون با همکاری جرج آر. آر. مارتین نویسنده و خالق مجموعه رمان‌های بازی تاج و تخت در حال کار روی بازی Elden Ring بوده که برای سه پلتفرم Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی در حال توسعه قرار دارد و هیچ گونه زمان انتشار مشخصی به جز سال 2020 برای آن اعلام نشده است.

خروج از نسخه موبایل