Blood and Wine گرافیکی بالاتر از The Witcher 3 خواهد داشت

آخرین بسته الحاقی «The Witcher 3»، با نام «Blood and Wine»، قرار است آخر این ماه عرضه شود. از ویژگی‌های مهم این بسته الحاقی می‌توان به وجود 90 ماموریت به همراه 30 ساعت (بیش از آن) گیم پلی در آن، اشاره کرد. طبق مصاحبه اخیر خانوم Len de Gracia، طراح ارشد محیط بازی در CD Projekt Red، او به Eurogamer گفت که این بسته الحاقی پیش رو، گرافیکی بهتر از بازی اصلی آن یعنی «The Witcher 3» را خواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.​

 ​«به طور کلی که بخواهم بگویم، این یگ ارتقای گرافیکی نسبت به بازی اصلی است. ما متد و روش‌هایی را در این بسته الحاقی به کار برده‌ایم که در بازی اصلی به کار گرفته نشده‌اند. 

شما به معنی واقعی کلمه، وقتی که دوربین بازی را بالای یک دیوار ببرید، می‌توانید جزئیات ریز و دقیق به کار گرفته شده در بافت‌ها و تکسچرها را در اکثر موارد مشاهد کنید.» 

Gracia گفت که تا 90 درصد از محتویات و ویژگی‌های درون این بسته الحاقی را در بازی اصلی، ندیده‌اید. همچنین به این موضوع اشاره کرد که گیاهان و سبزیجات درون «Blood and Wine»، احتمال دارد که 20 برابر بیشتر از بازی اصلی باشند. 

«ما قصد این داریم که فقط نشان دهیم چگونه حدو مرز را کناز می‌زنیم.». ممکن است که برخی از مردم با وجود تصاویری بهبود یافته در «Blood and Wine»، نگران این باشند که این بسته الحاقی به صورت هموار و روان بر روی کنسول‌ها اجرا نشود اما Gracia در این خصوص اشاره کرد که این بسته الحاقی، واقعا به خوبی بهینه و سازماندهی شده است و از اشتباهاتی که قبلا برایشان رخ داده بود درس گرفتند تا در این بسته الحاقی، تکرار نشوند. 

«به عنوان مثال، قبلا هر prop تکسچر منحصر به فرد خود را داشت که این حالت، نیازمند draw-call متعدد برای هر prop متعدد می‌بود و در نهایت، این حالت به عملکرد بازی صدمه می‌زند. اما در حال حاضر، ما همه این‌ها را کنار یکدیگر قرار داده‌ایم پس بنابراین، تکسچر مشابهی نشان داده می‌شود. در نهایت، نتیجه کلی این است که ما بارگذاری کمتری صورت می‌دهیم اما کیفیت را به بالاترین حد ممکن می‌رسانیم.»

او به این نکته نیز اشاره کرد که CD Projekt Red قصد دارد «Blood and Wine» به صورت 30 فریم ریت بر ثانیه اجرا شود که در اکثر موارد، همین نیز یک موفقیت است که در برخی از جاها، کم می‌شود. 
«در برخی از قسمت‌های اصلی، هنوز هم باید بهینه سازی را تا بهترین حد ممکن از کارمان انجام دهیم اما در مقایسه کلی با بازی اصلی یعنی «The Witcher 3»، در حال بهیته‌تر شدن است که در حالت کلی، روان اجرا می‌شود.». «ارتقای گرافیکی «Blood and Wine» امکان ندارد که هیچ گونه صدمه‌ای به بیس کلی گیم پلی و ماجراجویی The Witcher بزند. این کار ممکن است بسیار سخت باشد اما هیچ امکانی ندارد که این حالت رخ دهد.» 

این بسته الحاقی، سی و یکم ماه می برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. 

منبع

خروج از نسخه موبایل