همکاری Bloober Team با Take-Two برای ساخت یک بازی جدید

طبق گزارش‌ها، استودیو Bloober Team دو بازی معرفی نشده را در دست ساخت دارد که یکی از آن‌ها با نام رمز « Project C»، یک IP کاملا جدید است که با همکاری ناشر معروف Take-Two Interactive توسعه می‌یابد.

بازی دیگر هم یک اقتباس ویدیوگی از یکی از IPهای شرکت Skybound Entertainment (تاسیس شده توسط رابرت کرکمن، خالق کمیک‌های The Walking Dead) است که با نام رمز « Project R» توسعه می‌یابد و برای انتشار در سال 2025 برنامه‌ریزی شده است.

در حال حاضر Bloober جزئیات را فاش نخواهد کرد اما همانطور که گزارش سالانه آن‌ها نشان می‌دهد، علاوه بر توسعه Silent Hill 2 Remake، بخشی از تمرکز استودیو بر روی این دو پروژه قرار دارد.

استودیو در گزارش سالانه خود نوشت: « Project C که با همکاری بخش خصوصی (Take-Two Interactive) روی آن کار می‌کنیم، در حال حاضر به خوبی پیشرفت کرده است و ما از پیشرفت فعلی بسیار خرسندیم.»

در ادامه این گزارش گفته می‌شود که بازی مذکور در اواخر امسال معرفی خواهد شد و آن‌ها «بی صبرانه منتظر نشان دادن کار منحصربه‌فرد خود» هستند.

درمورد Project R هم مشخص نیست که سال 2025 سال انتشار این بازی است یا تاریخ رونمایی رسمی آن. طبق چیزی که Bloober به سهامداران خود گفته است، ظاهرا آنان در دسامبر 2023 قراردادی را با شرکت Skybound Entertainment به امضا رساندند که به این استودیو اجازه ساخت یک بازی براساس یکی از IPهای نامعلوم شرکت مذکور را می‌داد.

تا زمان نگارش این مطلب، استودیو Bloober Team هیچ اظهار نظری درمورد این گزارش نکرده است.

خروج از نسخه موبایل