Beyond Good & Evil 2 بالاخره در حال ساخته شدن است

سرانجام قرار شده که دنباله Beyond Good & Evil ساخته شود، اگرچه خالق این اثر، آقای Michel Ancel تقریبا مجبور به ترک Ubisoft شده بود تا اینکه این ناشر اعتراف به ساخت این بازی کند.

در قالب بیانیه‌ای مربوط به پروژه حال حاضر Ubisoft Montpellier، شرکت Ubisoft تایید کرده که این عنوان قطعا اتفاق می‌افتد و ساخته خواهد شد.

یکی از نماینده‌های Ubisoft به Eurogamer گفته است: "BG&E به روش‌های متعددی، یک بازی بی‌همتا است – این عنوان، برای تمامی نسل‌های بازیکنان جذاب بوده و همچنین الهام‌بخش بسیاری از عناوین گذشته و آینده Ubisoft Montpellier است."

در ادامه: "هنوز بسیار زود است که بخواهیم اطلاعات زیادی در مورد این عنوان منتشر کنیم، اما چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که Michel و تیم Ubisoft Montpellier دارند کار ساخت بازی را بر پایه اصول مهم و حیاتی BG&E به پیش می‌برند. آن‌ها در حال ساخت چیزی (عنوانی) هستند که قصد دارد با پشت سر گذاشتن محدودیت‌های [موجود در ساخت] دنباله یک عنوان معروف و زبانزد، و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نسل بعد (نسل حاضر)، تبدیل به عنوانی واقعا استثنایی، نوآورانه و شگفت‌آور شود. کل تیم از این راستای جدید و به شدت جاه‌طلبانه‌ای که پروژه به خود گرفته، هیجان زده هستند و با پیشرفت پروژه، مسلما جزئیات بیشتری خواهیم داشت که با شما به اشتراک بگذاریم."

این اخبار، درست پس از اینکه آقای Ancel، که خالق فرنچایز معروف Rayman نیز محسوب می‌شود، استدیوی جدید و مستقل خود را با نام Wild Sheep تاسیس کرد، منتشر شدند. استدیو Wild Sheep، متشکل از 13 کارمند بوده که از قبل، یک بازی در برنامه‌های خود دارند و انتظار می‌رود که به زودی آن را معرفی کنند.

آقای Ancel، علاوه بر هدایت این تیم جدید، در Ubisoft Montpellier نیز برای کار بر روی پروژه های فعلی این استدیو حضور خواهد داشت، که مشخص شده یکی این پروژه‌ها همان Beyond Good & Evil 2 است.

آقای Xavier Poix از Ubisoft اذعان داشته: " Michel علاوه بر اختصاص دادن بخشی از وقت خود بر روی استدیو جدیدش، در حال هدایت ساخت و توسعه تعدادی پروژه برگزیده در Ubisoft Montpellier است، من‌جمله یک عنوان به شدت بلندپروازانه که بسیار نزدیک به [خواسته قلبی] او و تیم است."

این عنوان جاه‌طلبانه همان Beyond Good & Evil 2 است که Ubisoft یک سال پیش به طور رسمی از آن پرده‌برداری کرد و سال‌هاست که در حال ساخت است، اما از آن زمان تاکنون اطلاعات خیلی اندکی از این عنوان منتشر شده است. تابستان سال قبل بود که آقای Ancel بیان کرده بود، او و تیمش می‌خواهند تلاشی مجدد در ساخت Beyond Good & Evil 2 داشته باشند، چرا که این بازی برای کنسول‌های نسل قبل، بسیار جاه‌طلبانه بوده است و بدین منظور عرضه آن برای کنسول‌های نسل بعد، مناسب‌تر خواهد بود.

Beyond Good & Evil 2 به مدتی طولانی در حالت تعلیق بوده است. آقای Ancel و کارمندان دیگر Montpellier، مرتبا تیزرها، ویدیوها و concept artهایی از این عنوان نشان داده‌اند، اما تا به همین الان، خط مشی رسمی Ubisoft این بوده است که آن‌ها نمی‌خواهند عنوانی را تا زمانی که به طور قطعی در دست ساخت باشد، تایید کنند. آقای Ancel و Ubisoft، هر دو گفته‌اند که دوران به قدرت رسیدن (عرضه) PS4 و Xbox One برای نیرو بخشیدن به دیدشان نسبت به دنباله بازی و تقویت آن لازم بوده است.

نسخه اول از Beyond Good & Evil در سال 2003 و بر روی GameCube ،PS2 ،Windows PC و Xbox عرضه شده بود.

 

منبع

خروج از نسخه موبایل