روند ساخت بازی Bayonetta 3 به خوبی پیش می‌رود

آقای Hideki Kamiya، یکی از موسسان استودیو PlatinumGames، مجددا به طرفداران این اطمینان را داده‌است که روند توسعه بازی Bayonetta 3 به خوبی پیش می‌رود.

بازی Bayonetta 3

هیدکی کامیا در مصاحبه خود با وب‌سایت VGC، ضمن اعلام اینکه ساخت بازی بایونتا 3 کنسل نشده‌است، به طرفداران گفت که نگرانی‌های خود نسبت به ساخت این عنوان را “فورا از پنجره به بیرون پرت کنند” چرا که روند توسعه بایونتا 3 با مشکلی مواجه نشده‌است.

“من در توئیتر فعال هستم و هر روز نظرات زیادی را می‌بینم. من بابت اینکه هنوز انتظار و هیجان زیادی برای بایونتا 3 وجود دارد خوشحالم، اما می‌خواهم خطاب به کسانی که می‌پرسند آیا ساخت بازی کنسل شده‌است یا خیر بگویم فورا نگرانی‌های خود را در این خصوص از پنجره به بیرون پرت کنند؛ چرا که ما به سختی مشغول کار کردن بر روی بایونتا 3 هستیم و این بازی به هیچ‌عنوان کنسل نشده‌است. لطفا منتظر بمانید.”

البته این اولین باری نیست که سازندگان در مورد وضعیت ساخت Bayonetta 3 ابراز امیدواری می‌کنند. بازی بایونتا 3 برای اولین بار در اواخر سال 2017 و در مراسم The Game Awards معرفی گشت و پس از آن، تقریبا هیچ اطلاعات خاصی از آن منتشر نشد. این بازی مورد انتظار در تاریخ نامشخصی برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل